به گزارش پایگاه خبری ربیع،در روز هایی که بازار استفاده از مچ بند های هوشمند برتر از ساعت های هوشمند است به نظر می رسد نماینده برند هوآوی بتواند فروش خوبی را برای این برند رقم زند، هرچند که شیائومی با عرضه محصولات متنوع و ارزان قیمت رقابت با برند های دیگر را مدت ها است به نفع خود به پایان رسانده است.

در مراسم رونمایی از محصولات جدید هوآوی تمام کاربران و علاقه مندان به دقت به موضوعات مرتبط به گوشی های همراه پرداخته بودند و کمتر کسی به ساعت هوشمند این برند و مچ بند Huawei Band 3 Pro توجه کرد که این موضوع بسیار عادی به نظر می رسد زیرا روز گذشته هوآوی دست به اقدامات بسیار جالبی از جمله عرضه گوشی موبایل با سه لنز بسیار قدرتمند یا عرضه گوشی موبایل با قلم پرداخت به همین دلیل ساعت و مچ بند در حاشیه این محصولات قرار گرفت. در این میان قصد داریم به بررسی مچ بند Huawei Band 3 Pro بپردازیم:

مچ بند HUAWEI BAND 3 PRO ؛ تکامل یافته نسخه قبل

مچ بند Huawei Band 3 Pro دارای یک نمایشگر مستطیلی کشیده با پنل AMOLED است. این صفحه نمایش کمتر از یک اینچ است. به طور دقیق اندازه این صفحه نمایش ۰.۹۵ اینچ خواهد بود. این صفحه نمایش برخلاف بسیاری از مچ بند های سلامتی لمسی است و جلوی این مچ بند قرار گرفته است. این موضوع باعث شده قیمت این مچ بند بسیار بالاتر از سایر مچ بند های هوشمند باشد و هوآوی قیمت این محصول را ۱۰۰ یورو اعلام کرده است.

مچ بند Huawei Band 3 Pro ؛ علت گرانی این محصول چیست؟

مچ بند Huawei Band 3 Pro مانند ساعت جدید هوآوی تا عمق ۵۰ متری یا فشار پنج اتمسفر به شنا بپردازید. این قابلیت به ورزشکاران حرفه ای اجازه می دهد تا در بسیاری از محیط ها بتوانند شرایط بدنی و محیطی خود را بسنجند. مچ بند Huawei Band 3 Pro مانند ساعت هوشمند این برند دارای GPS  و حسگر ضربان قلب است که نیاز های ضروری ورزشکاران محسوب می شود. به طور کلی کار با این محصول بسیار ساده است و کاربران گوشی های هوشمند بدون توجه به سیستم عامل گوشی موبایلشان می توانند از این محصول استفاده کنند.