به گزارش پایگاه خبری ربیع،تغییرات جدید اندروید ۹ در گوشی های سامسونگ

ما در مورد بیشتر تغییرات اندروید ۹ در گوشی های سامسونگ مطلع هستیم و از این تغییرات می توانیم به حالت های داخل گوشی ، تم تاریک گوشی و تغییرات ظاهری آیکن و خیلی موارد دیگر اشاره کنیم.

از آخرین خبرهای درز کرده در مورد تغییرات اندروید ۹ در گوشی های سامسونگ به نظر می رسد افزونه های به سیستم AOD یا همان صفحه نمایش همیشه روشن گوشی در نظر گرفته شده است که می تواند برای تمام کاربران جذاب باشد. در نسخه اخیر این سیستم قابلیت نمایش اعلان ها وجود دارد که برای تمام کاربران کاربردی باشد. این موضوع البته قرار است در نسخه جدید اندروید ۹ تغییراتی داشته باشد و احتمالا از آیکن ها رنگی در این سیستم رونمایی شود. به نظر می رسد که این تغییرات می تواند بازخورد خوبی از سوی کاربران داشته باشد.

تغییرات جذاب این اندروید روی گوشی های سامسونگ

از تغییرات دیگر می توانیم به تغییر جایگاه باتری ، زمان و اعلان ها اشاره کنیم که دیگر در وسط صفحه نخواهد بود اما این تغییرات حالا به سمت چپ صفحه منتقل شده است. این تغییرات احتمالا در سیستم AOD نیز اعمال شود.

تغییرات اندروید 9 در گوشی های سامسونگ مشخص شد

توضیحاتی در مورد ویژگی های سیستم عامل اندروید ۹

در  ACCESSIBILITY

ACCESSIBILITY MENU

در اندروید ۹ ، قابلیت هایی همچون گرفتن اسکرین شات و کار کردن با گوشی به صورت یک دست، برای معلولین راحت تر خواهد بود.

SELECT TO SPEAK – OCR IN CAMERA VIEW

در اندروید ۹ می توانید با انتخاب یک تکه از متن یا تصویر و با فشردن دکمه خواندن آن متن با صدای رسا برای شما خوانده خواهد شد.

SOUND AMPLIFIER

سرویس جدید تقویت صدا ، که به شما این امکان را می دهد بیش از ۱۰۰ تنظیم مختلف را برای شنیدن بهتر بر روی صدا اعمال کنید.

BATTERY SAVER

با این قابلیت بیشتر از هر زمان دیگری  می توانید شارژ نگه دارید به وسیله خاموش کردن امکاناتی همچون Always-On display و …به علاوه اینکه شما کنترل بیشتری در این قسمت در اختیار خواهید داشت.

Adaptive Battery

قابلیت مهم و جدید اندروید ۹ است که این ویژگی از قابلیت یادگیری ماشینی ، برای پیش بینی رفتار شما در ساعات بعدی که از چه برنامه ای استفاده می کنید یا از چه برنامه ای استفاده نمی کنید.