به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سید حسن مرتضوی در مصاحبه با اشاره به برخی اقدامات دشمن در جهت ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران اظهار کرد: دشمن امروز زنجیره‌ای از اقدامات را طراحی کرده و برای هرکدام از اقدامات خودش تمهیداتی را از طریق عناصر بی‌هویت برنامه‌ریزی و به دنبال اجرایی کردن آن است.

وی این اقدامات دشمن را کور خواند و افزود: دشمنان ملت ایران با اقداماتی کور در برخی موضوعات همچون ایجاد ناامنی و برخی نارضایتی‌های مدنی و اجتماعی در تلاش برای سنگین کردن جنگ روانی علیه نظام و ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی این جنگ روانی را برای بیش از واقعیت نشان دادن برخی مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: از دشمن انتظار دیگری نیست و نیروهای امنیتی و مسئولان امر در این خصوص با رصد هوشمندانه بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی و بی‌خاصیت کرده‌اند.

وی برخی حرکت‌های صورت گرفته از سوی دشمن را در اثر غفلت و سوء مدیریت برخی مدیران ارزیابی کرد و ادامه داد: مدیرانی که جرات و جسارت حرکت انقلابی را ندارند، در زمان مقتضی با اقدامات دشمن نمی‌توانند و نتوانستند برخورد قاطعی داشته باشند.

مرتضوی با تأکید بر لزوم تقویت روحیه انقلابی، هوشمندی و هوشیاری در میان مسئولان به جهت جلوگیری از ایجاد فرصت برای دشمن تصریح کرد: دشمن تاکنون زمین‌گیر شده و هزینه‌های سنگینی را علیه نظام و ملت ایران انجام داده و مسئولان نیز با تقویت نگاه جهادی و جان فدا بودن برای انقلاب می‌توانند در آینده نیز دشمن را متضرر کنند.

وی در انتها بازخوانی سیره شهدا و کسب معرفت از آنان را مسیری متقن درراه مقابله با دشمنان دانست و گفت: ماندن درراه و مسیر شهدا می‌تواند جامعه را برای مقاومت و استقامت در برابر جنگ اقتصادی دشمن تقویت کند.

انتهای پیام/

اخبار