به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد،  محمدرضا خباز در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت برنامه‌های ۱۳ آبان به نقش خطیر مدیران اشاره و اظهار کرد: اگر همه مدیران و مسئولان وظایف خود را انجام می‌دادند باید شرایط بسیار بهتر از این را در کشور شاهد می‌بودیم.

وی دشمنان ملت ایران هم‌اکنون دندان‌تیز کرده علیه این کشور توصیف کرد و گفت: ثمرات ۴۰ ساله پیروزی انقلاب اسلامی باید در دهه فجر امسال به رخ جهانیان کشیده شود و برای نسل جوان این نتایج تبیین شود.

استاندار خراسان شمالی با خطاب قرار دادن مدیران در خصوص کار بیشتر گفت: مدیران باید وقت قائل شوند و هر چه در توان دارند باید در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به میدان بیاورند و ادامه دهند.

وی همچنین حضور درصحنه‌هایی همچون ۱۳ آبان را اقدامی در جهت خنثی‌سازی تبلیغات منفی استکبار علیه ایران بیان کرد و گفت: همه ایام‌الله‌های انقلاب باید تبیین شود و انقلابی بودن یک جوان باید همچون یک مدال عزت بر سینه فرد بدرخشد.

رئیس شورای تأمین استان در انتها از مدیران خواست تا با سینه سپر از دستاوردهای انقلاب دفاع کنند و نقاط ضعف نه برای انقلاب بلکه از سوی مدیران و مسئولان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/