به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از تارنمای وزارت اموراقتصادی و دارایی، «حسن عبقری» در بیستمین جلسه این شورا وظیفه رسانه ها و روابط عمومی ها را برای تقویت فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در شرایط کنونی بسیار حساس و خطیر برشمرد.
وی یکی از شرایط مهم گذار از تحریم های دشمن را نهادینه سازی فرهنگ اصلاح الگوی مصرف در جامعه دانست.
«سیدمالک حسینی» مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اموراقتصادی و دارایی نیز تصریح کرد: در شرایط موسوم به جنگ اقتصادی، روابط عمومی های وزارت باید در سازمان الهام بخش بوده و حساسیت شرایط را برای اطلاع رسانی بهینه و تعامل سازنده با افکار عمومی به شیوه های خلاقانه و مشارکت جویانه به بدنه مجموعه های خود منتقل کنند.
بیستمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، صبح امروز با حضور مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و سازمان های تابع و شرکت های زیرمجموعه وزارت اموراقتصادی و دارایی در شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران برگزار شد.