به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، محمد ورزدار در نشست تخصصی فعالان فضای‌مجازی استان البرز که با حضور جمعی از اعضای معاونت فضای‌مجازی صدا و سیمای استان البرز، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و جمعی از فعالان فضای مجازی در سالن جلسات دادگستری برگزار شد گفت: شناخت فعالین فضای‌مجازی، شناسایی تولید محتوا در سطح استان، هدفمند کردن تولیدات محتوا در فضای‌مجازی و تقویت راهکارهای هم‌افزایی برای تولیدات استانی، از جمله اهداف برگزاری این نشست است.

وی ادامه داد: کارگاه تولید محتوا در استان البرز به مجموعه صدا و سیما واگذار شده است و ما برای تقویت این عرصه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

معاون فضای‌مجازی صدا و سیمای استان البرز افزود: همچنین در این راستا بهترین و توانمندترین افراد فعال در فضای مجازی استان البرز نیز شناسایی و معرفی خواهند شد تا با آموزش و ایجاد هم افزایی مثمر ثمر به یک مدیریت واحد فرهنگی دست پیدا کنیم.

ورزدار با بیان اینکه فیلتر شبکه‌های مجازی تنها راهکار مقابله با هجمه‌های فضای مجازی نیست اظهار کرد: تولید محتوای پاک بهترین راه مبارزه با هجمه های فرهنگی است.

وی در پایان سخنان خود از تشکیل ۲ شورای اندیشه ورزان فضای مجازی و فعالیت فضای‌مجازی توسط صدا و سیما در استان البرز برای دستیابی به تحقق اهداف ذکر شده خبر داد.

انتهای پیام/۳۳۹۳