به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش این استان، از آمادگی این پارک در برگزاری دوره های آموزش تخصص نوآوری و کارآفرینی ویژه دانش آموزان خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، «شهریار فولادوند» مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در این دیدار، طی سخنانی گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر مهارت آموزی و فراهم سازی موقعیت های متنوع یادگیری برای دانش آموزان از طریق پژوهش سراهای دانش آموزی و پارک های علم و فناوری توجه فراوان شده است.

وی افزود: با توجه به رشد سریع تکنولوژی، اصولی نظیر کارآفرینی، نوآوری، حل مسئله و تفکر نقادانه، از جمله مواردی هستند که آموزش آن ها به دانش آموزان، طی سال های اخیر در دستور کار نظام تعلیم و تربیت قرار گرفته است .

دکتر رفیعی رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی نیز،  برضرورت آشنایی دانش آموزان با موضوعات علمی نوپدید از قبیل استارت آپ ها، کارآفرینی و بازارچه های کسب و کار تأکید کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به زیر ساخت های فراهم شده در ایستگاه جدید پارک علم و فناوری زمینه بازدید دانش آموزان از این ایستگاه و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه کارآفرینی و نوآوری مهیا می باشد.

رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی با اشاره بر لزوم ایجاد مرکز فن آموز و مرکز رشد کارآفرینی در این استان تصریح کرد: با جلب خیرین و حمایت های مسؤولین تأسیس مرکز فن آموز و مرکز رشد کارآفرینی توسط پارک علم و فناوری و آموزش و پرورش استان مرکزی پیگیری خواهد شد.