به گزارش پایگاه خبری ربیع،  معاون مالی و پشتیبانی شرکت گاز استان مرکزی از برگزاری ۱۰هزار و۶۶۷ نفر آموزش برای کارکنان شرکت گاز استان تا پایان مرداد ماه سال جاری خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: جهت توانمند سازی و ارتقاء سطح دانش تخصصی و عمومی کارکنان، واحدآموزش این شرکت در سال ۱۳۹۶با برگزاری ۷۱دوره آموزشی در داخل شرکت و ۴۷ دوره آموزشی در خارج از شرکت موفق به اجرای ۳۰ هزار و ۶۹۰ نفر ساعت آموزش برای کلیه کارکنان شرکت شد.

علیرضا جدیدی در ادامه افزود: از مجموع ۱۱۸دوره اجرا شده در سال ۹۶ تعداد ۱۸ دوره بهبود مدیریت ،۲۴دوره HSE،۷۳ دوره شغلی، یک دوره قانون ارتقاء سلامت اداری و دو دوره آداب واسرار نماز و روخوانی قرآن مجید ویژه ماه مبارک رمضان برگزار شده  است و واحدآموزش با راه اندازی سامانه آموزش مجازی شرکت ملی گاز ایران با ثبت نام تعداد ۱۵۵نفر در دوره های آموزشی فصول مختلف به میزان ۲۶۴۸ نفر ساعت آموزش مجازی در سال ۹۶ دست یافت.

همچنین در راستای تعامل با دانشگاه و مراکز آموزشی با پذیرش کارآموز از خدمات ۲۷ کارآموز در قالب ۵۱۶۰ نفر ساعت در واحدهای مختلف شرکت استفاده نموده است.

معاون مالی وپشتیبانی شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۷تا پایان مرداد ماه، میزان ۱۰هزار و۶۶۷ نفر ساعت دوره های آموزشی برگزار شده است، گفت: برگزاری ۲۴ دوره آموزشی در داخل و ۱۵دوره در خارج از شرکت و همچنین تعداد ۷۶ نفر در ۱۳۳ دوره آموزش مجازی در فصل بهار وتابستان ۹۷ ثبت نام نموده اند و پیرو تفاهم نامه منعقده شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی وحرفه ای، مشخصات ۵۴۵ نفر از امدادگران گاز شهری و روستایی جهت شرکت در آزمون در سامانه فنی وحرفه ای ثبت و با نظارت واحد آموزش در سطح استان آزمون فوق الذکر برگزار گردید.