به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از اسفراین،  در دومین روز از گرامیداشت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور امام‌جمعه، اعضای شورای تأمین، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین ادارات و نهادها در محل فرماندهی انتظامی شهرستان اسفراین برگزار شد.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی و با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به‌ویژه شهدای نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت کشور است که با تلاش این سبز پوشان، کشور اسلامی در آرامش و آسایش به سر می‌برد.

وی با اشاره به تعبیر حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه سربازان، به اذن خداوند دژ مردم، زینت زمامداران، مایه عزت دین و امنیت‌اند گفت: زیربنای توسعه هر جامعه به امنیت بستگی دارد و اگر در منطقه‌‌ای امنیت نباشد سرمایه‌‌گذاری،‌ توسعه و اشتغال پایدار در آن منطقه رونق نخواهد یافت.

امام‌جمعه اسفراین افزود: عرصه امنیت یک عرصه علمی، آگاهی و دانایی است و نیروی انتظامی زینت‌بخش زمامداران حکومت هستند.

سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی اسفراین در ابتدای این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی به کلیه سبز پوشان این نیرو گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد این نیروی است تا همه بدانند پلیس با تلاش شبانه‌روزی وظیفه خود را برای برقراری نظم و امنیت انجام می‌دهد.

وی با اشاره به امنیت خوبی که بر شهرستان اسفراین حاکم است اظهار داشت: امنیت خوبی را که امروز در این شهرستان شاهد هستیم با تلاش و اهتمام جدی همه عزیزان در نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی و همچنین مشارکت خوب اقشار مختلف مردم شکل‌گرفته است.

در پایان این مراسم از ۱۷ نفر از خانواده‌های معظم شهدا، پرسنل ساعی، جانبازان، بازنشستگان، پلیس‌های افتخاری و شورای معتمدین پلیس با اهدا لوح تقدیر و هدایای قدردانی شد.

انتهای پیام/