به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ، پیش از ظهر امروز ۲۰ هزار نفر از عاشوراییان و بسیجیان خراسان شمالی در رزمایش میثاق خدمت، همزمان با سراسر کشور در بلوار مصلی مرکز استان گرد هم آمدند و با آرمان‌های امام و رهبری میثاقی مجدد بستند.

در این رزمایش گسترده که با حضور اقشار مختلف بسیجیان از پیر و جوان و زن و مرد برگزار شد، حاضرین همگام با یکدیگر با سردادن شعارهایی همچون، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل نسبت به استکبار جهانی و دشمنان ملت ابراز برائت و انزجار کردند.

در این مراسم عظیم و باشکوه که تمامی مسئولان عالی‌رتبه خراسان شمالی در آن حضور داشتند نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه استان و همچنین استاندار خراسان شمالی به سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بسیج را مدافع دستاوردهای انقلاب و لطف خداوند به انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: این لطف آشکار الهی به انقلاب اکنون صادرشده و با همین نگاه و تفکر عراقی‌ها توانستند ریشه داعشی ها در کشورشان را بخشکانند.

وی دشمنان را به دنبال ضربه زدن و متوقف کردن نظام اسلامی بیان کرد و افزود: به کوری چشم دشمنان، بسیجیان امروز درصحنه حاضر هستند و ثابت کردند که حق ماندنی و دشمن رفتنی است.

محمدرضا خباز نیز در این رزمایش بسیجیان را یار و مددکار انقلاب برشمرد و اظهار کرد: در هر صحنه‌ای که به نظر غیرقابل‌حل بوده، حضور بسیجیان مشکلات را حل کرده و درس عبرتی برای دشمنان و مایه شادمانی برای دوستان انقلاب شده است.

استاندار خراسان شمالی همچنین مردم را علت ایجاد این انقلاب دانست و گفت: این جمعیت با اشاره‌ای به میدان آمده‌اند و قطعاً این حرکت خار چشم دشمنان است و بر انسجام ملت می‌افزاید.

سید حسن مرتضوی نیز در این رزمایش باشکوه بیان کرد: امروز مرحله پایانی رزمایش است که با روح خدمت و انسجام برگزار شد.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی فضای حاکم در این رزمایش را مقابله با دشمنان توصیف کرد و افزود: با تلاش و صبر مردم در جنگ اقتصادی در آستانه از بین بردن برخی مشکلات هستیم و بسیج کمک‌حال دولت‌ها و همراه مردم در دفاع از ارزش‌ها در میدان است و خواهد بود.

انتهای پیام/