به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،  سردار سیدجعفرحسینی امروز در نشست خبری با اصحاب‌رسانه که در ستاد فرماندهی استان البرز برگزار شد، گفت: اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی با کمک اصحاب‌رسانه و تلاش بی‌وقفه این قشر در جامعه منعکس می‌شود.
وی افزود: درپی دریافت شکایت یک شهروند مبنی‌بر برداشت ۴۱۰ میلیون ریال به صورت غیر مجاز و اینترنتی این مسئله در دستور کار پلیس قرار گرفت.
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد شخصی با شاکی پرونده تماس گرفته و مدعی شد که شاکی در یک قرعه کشی برنده شده است، اظهار کرد: متهم با سوءاستفاده از مشخصات افراد اقدام به خرید ۱۲۸ دستگاه کالا به ارزش یک‌میلیارد تومان خریداری کرده است.
حسینی بیان کرد: با توجه به اقدامات پلیس‌فتا و پلیس‌آگاهی متهم مورد شناسایی قرار گرفت و بعد از تعقیب و پیگیری در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر می‌شود.
وی یادآور شد: در پی بازجویی‌های انجام شده مشخص شد این فرد که یک خانم مطلقه بود پیش‌از این با همکاری همسر سابق خود که در زندان است این کار را آغاز کرده و دو میلیارد تومان دیگر نیز کلاهبرداری داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پرونده دیگری مربوط به شخصی است که اقدام به فروش مال غیر کرده است.
حسینی بیان کرد: در این میان فرد ۱۶۰ دستگاه آپارتمان، به چندین نفر به صورت اموال غیر فروخته است و در نهایت فرد متهم متواری شده که رسیدگی به این پرونده در دستورکار پلیس قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با رصد شرایط متوجه شدیم فرد در کشور ترکیه سکونت دارد و پس از بررسی پلیس‌آگاهی در فرودگاه امام‌خمینی (ره) شناسایی و دستگیر شد.
به گفته جانشین فرماندهی انتظامی استات البرز این شخص اقدام ۱۵ میلیارد کلاهبرداری کردند و پرونده مربوطه به مراجع قضایی ارسال شد.
انتهای پیام/۳۳۹۳