به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد ،تعدادی از ورزشکاران جوان خراسان شمالی، صبح امروز در مقابل اداره‌کل ورزش و جوانان استان تجمع کردند و خواستار شفاف‌سازی جذب کارکنان این سازمان شدند.

ماجرا از آن قرار است که مدتی قبل به ورزشکاران و قهرمانان ملی و بین‌المللی استان از سوی مسئولان وعده استخدام در اداره‌کل داده می‌شود و به آنها گفته می‌شود ۱۰ نفر ظرفیت وجود دارد اما اینک ورزشکاران معتقدند حدود ۲۰ نفر غیربومی جذب‌شده‌اند که این موضوع باعث اعتراض شده است.

یکی دیگر از خواسته‌های قهرمانان استان برگزاری آزمون برای استخدام است که این اتفاق نیفتاده است.

مجتبی باغچقی، یکی از قهرمان استان می‌گوید: شش ماه قبل که اقای بهادری تازه مسئول شده بودند به ایشان گفتم مشکلات زیادی برای ورزشکاران است و ایشان به ما گفتند که کاری از دست ما برنمی‌آید و فقط قرار است ۱۰ سهمیه به ما بدهند که از قهرمانان خراسان شمالی جذب کنیم و اطلاع می‌دهیم.

باغچقی ادامه می‌دهد: متأسفانه اکنون باخبر شدیم ۱۷ تا ۲۰ نفر جذب‌شده‌اند و اکثراً نیز غیربومی‌اند و بدتر این که آزمونی برگزار نشده و معلوم نیست چطور افرادی جذب‌شده‌اند که بعضی‌هایشان اکنون دارند در بجنورد دنبال خانه می‌گردند تا ساکت شوند.

این قهرمان تأکید می‌کند: ما به سراغ مسئولان رفتیم اما پاسخی که گرفتیم آن بود که برو خانه، ما زنگ می‌زنیم اما خبری از زنگ زدن نشد و ما اکنون بیش از ۷ ماهه پیگیر هستیم اما اتفاقی نیفتاده است.

وی ادامه داد: من نزد شهردار، استاندار و نماینده مجلس هم رفته‌ام اما می‌گویند نمی‌شود و بعد می‌بینیم شده است و فقط برای قهرمانان استان نمی‌شود.

این قهرمان ورزشی اظهار می‌دارد: البته باید گفت دو قهرمان استان جذب‌شده‌اند که واقعاً حقشان نیز بوده که یکی از این دو نفر نیز خودش از وزارت کشور پیگیر کار خود بوده است.

وی می‌افزاید: به ما می‌گویند نمی‌شود کسی را جذب کنیم ولی از آن‌طرف بیست نفر را جذب می‌کنند.

باغچقی در پایان می‌گوید: حال می‌گویند چرا قهرمانان ما مدال نمی‌گیرند؟ خب قهرمان پول ندارد که خرج کند و مانند بنده که کار ندارم و نمی‌توانم برای ورزشم هزینه کنم.

یکی دیگر از قهرمانان ورزشی استان گفت: ما دنبال حاشیه و جوسازی نیستیم، فقط یک نفر به ما بگوید کدام راه را انجام دهیم که به‌حقمان برسیم.

وی افزود: من که پانزده سال است در ورزش هستم و مدال‌های متفاوتی از کشوری و بین‌المللی دارم، حقم نیست با سی‌ویک سال سن وضعیتم به این شکل باشد و انگشت نمای عده‌ای باشم که می‌گویند چند سال در ورزش بودی و در آخر نتیجه‌ای برایتان نداشت.

این ورزشکار تأکید کرد: اگر به ما حداقل بگویند شما بروید و اصلاً دوست نداریم شما باشید بازهم من می‌روم اما تاکنون هیچ جوابی نداده‌اند و در پاسخ به یکی از دوستان ما که امروز زنگ‌زده گفته‌اند هر کاری دوست دارند انجام دهند.

وی در پایان گفت: اگر این سالن حافظ را که خراب کرده‌اند، کارگری‌اش را به ما می‌دادند، ما شاغل بودیم اما اکنون برخی از قهرمانان استان در تهران و یا همین‌جا مشغول کارگری هستند.

حال باید دید پاسخ مسئولان ورزش استان به این ورزشکاران که عمری را برای سرافزاری استان و کشور گذرانده‌اند چیست؟

انتهای پیام/