به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدرضا عباسی ظهر امروز در اجتماع بزرگ بانوان عاشورایی استان البرز که در هیأت انصار کرج برگزار شد، گفت: استان البرز بیش از ۶۰۰ نفر مبلغه دارد که مهارت‌ها را در ۹ رشته، در دوره‌های ویژه مهارت آموزش دیده‌اند.
وی با بیان اینکه این بانوان می‌توانند به عنوان کارشناس در مراکز حاضر شوند، افزود: تعداد ۵۰ نفر از طلبگان خانم در استان البرز هستند که به عنوان پژوهشگر فعالیت می‌کنند و آمادگی این را دارند که در عرصه‌های پژوهشی خارج از حوزه فعالیت داشته باشند.
مدیرحوزه‌های علمیه خواهران استان البرز بیان کرد: طلاب البرز در حوزه پژوهش و مسابقات علمی موفق عمل کرده است و در این میان موفق به کسب رتبه دوم و نهم مسابقات علمی کشور شدند.
عباسی تصریح کرد: بنا به آمار و بررسی‌های انجام شده در سطح استان البرز از هر چهار طلبه خانم و هر پنج طلبه آقا یک نفر به عنوان طلبه ممتاز و معدل بالغ‌بر ۱۸ مطرح است.
وی به حضور چهار هزار و ۵۰۰ طلبه مشغول به فعالیت اشاره کرد و یادآور شد: این طلبه‌ها که در حال فعالیت هستند یک ظرفیت تبلیغی بزرگ به شمار می‌آیند که در صحنه‌های اجتماعی و امور فرهنگی و همچنین عرصه‌های سیاسی فعالیت داشته‌اند.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان البرز اظهار کرد: ۶۰۰ طلبه آموزش دیده توانایی این را دارند که در مدارس حاضر شوند و به تلیغ مسائل شرعی و مذهبی بپردازند.
انتهای پیام/