به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس ، سردار سید یوسف مولایی شامگاه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح کنگره ملی شهدا که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در کرج در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: برگزاری کنگره ملی شهدای استان البرز پس از چند سال محقق شد و در ۶ مهرماه، اجلاسیه اصلی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با تمام توان و همکاری مسئولان البرزی برای برگزاری این کنگره سنگ تمام بگذاریم، اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره ایثار شهدا در این برهه از تاریخ انقلاب و اوج هجمه‌های دشمن ضرورت دارد.
فرمانده سپاه استان البرز در ادامه بیان کرد: طبقه‌بندی، تدوین و تبیین اهداف در این کنگره توسط دانشجویان و محققان انجام می‌شود، تصریح کرد: اگر سوال شود چه رابطه‌ای میان کنگره شهدا، عاشورا و دستاوردهای دفاع مقدس قرار دارد باید بگوییم همین که امروز پس از ۴۰ گذشت سال دشمن سعی دارد شرارت‌های خود را با هجمه به دستاوردهای دفاع‌مقدس و روحیه جهادی ایرانیان به نتیجه برساند مؤید تأثیر مطلوب این دوران پر ارزش در کشور ما است.
مولایی اضافه کرد: شهدای ما برای این جان خود را فدا کرده‌اند که دفاع و ایستادگی را به ما بیاموزند و اگر نتوانیم از دفاع مقدس خود و راه شهدا درس و عبرت بگیریم، به تاریخ پرافتخار خود پشت کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهدا جای تأمل برای مسئولین دارد، بیان کرد: قطعأ آورده‌های هشت سال دفاع مقدس و ایثار شهدا ما را برای مقابله با هجمه‌های سیاسی و فرهنگی یاری خواهد کرد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: در زمان جنگ تحمیلی تمام دنیا با رژیم بعثی همراه بود و ما در این هشت سال دفاع مقدس جز خدا هیچ نداشتیم اما با توفیق الهی و ایثار مردم و رزمندگان توانستیم با تمام کمبودها ارزش‌های خود را حفظ کنیم.
مولایی تصریح کرد: اگر امروز دشمن به صورت انقلاب چنگ می‌اندازند به دلیل شکستی است که متحمل شده و باز هم تنها خدا است که به ما کمک خواهد کرد و در کنار آن حفظ وحدت تمام آحاد جامعه لازم است.
وی خاطرنشان کرد: هشت‌سال دفاع مقدس به ما یاد داد از تمام قدرت‌های دنیا قطع امید کنیم و با اتحاد و همدلی به کشور خود کمک کنیم.
فرمانده سپاه استان البرز در پایان یادآور شد: با شعار اقتصادمقاومتی در تمامی حوزه‌ها قطعأ پیروزی خود را حفظ خواهیم کرد و از این برهه نیز با سربلندی بیرون خواهیم آمد.
انتهای پیام/