به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، گفت: باید با توجه به حساسیت مواد مخدر در سطح جامعه و میزان تأثیرگذاری آن بر روی افراد به ویژه قشر جوان اقداماتی کارآمد برای مقابله با آن در دستور کار قرار دهیم.
وی افزود: آسیب‌های اجتماعی بسیاری استان البرز را تهدید می‌کند که لازم است مصوبات جلسات مربوطه بلافاصله مورد پیگیری قرار گیرد و اجرایی شود.
استاندار البرز با اشاره به اینکه اردوگاه ماده ۱۶ نیازمند هماهنگی و اعتبارات کشور می‌باشد، اظهار کرد: طی هماهنگی که با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سازمان بهزیستی کشور داشته‌ایم مقرر شد اعتبار در این حوزه تأمین شود.
به گفته نجفی طی اقدامات انجام شده مقرر شده است میزان اعتبار دو میلیارد تومان برای راه‌اندازی اردوگاه ماده ۱۶ به استان البرز تزریق شود که اقدامی بسیار مؤثر به شمار خواهد آمد.
وی ضمن ابراز رضایت از اقدامات و گزارش عملکرد بهزیستی و دانشگاه علوم‌پزشکی، یادآور شد: مشکلات و آسیب‌های موجود در استان البرز موجب نشده که دستگاه‌ها کم‌کاری داشته باشند و این روند قابل قبول است.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: برخی از فروشگاه‌ها اقدام به عرضه متادون داشته‌اند که نظارت خود را در این زمینه تقویت کرده‌ایم.
انتهای پیام