به گزارش پایگاه خبری ربیع، یکی از اتفاقات تلخ این هفته ورزش کشور مرگ ناگهانی و غم‌انگیز مجید غلام‌نژاد بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در ۳۵ سالگی بود.
غلام‌نژاد متولد سال ۱۳۶۲ بود و فوتبالش را از تیم‌های پایه سایپا آغاز کرد.
غلام‌نژاد از لیگ پنجم توانست جای ثابتی در ترکیب بزرگسالان سایپا به دست بیاورد.
او عضو بهترین تیم سایپای تاریخ لیگ برتر بود. تیمی که با هدایت علی دایی، تنها قهرمانی لیگ برتر نارنجی‌پوشان را به ارمغان آورد. این جام مهم‌ترین افتخار باشگاهی غلام‌نژاد نیز محسوب می‌شود.
دفاع راست سابق تیم ملی، تا پایان لیگ هفتم به همراه دایی در سایپا حضور داشت و با جدایی دایی از سایپا این بازیکن نیز به پاس همدان رفت؛ ولی همکاری با اسطوره فوتبال ایران، زمینه دعوت این بازیکن از سوی علی دایی به تیم ملی را فراهم کرد. در یکم فروردین‌ماه سال ۱۳۸۷ در دیدار دوستانه با بحرین، علی دایی برای اولین بار هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت و مجید غلام‌نژاد نیز نخستین دیدار ملی خود را انجام داد.
او ۱۷ بازی ملی انجام داد؛ ولی در حدود یک سالی که در تیم ملی حضور داشت مهره غیرقابل اغماض تیم بود و از اولین تا آخرین دیدار ملی (۲۲ اسفند ۱۳۸۷ برابر کنیا) از ۲۳ بازی برگزار شده در ۱۷ مسابقه حاضر
بود.
این بازیکن در دیدار با سنگاپور در شرایطی که بازی تا دقیقه ۴۳ گلی نداشت گل اول بازی را به ثمر رساند تا مقدمه‌ای بر پیروزی پر گل ۶ بر صفر ایران باشد. قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا در سال ۲۰۰۸ مهم‌ترین افتخار ملی مجید غلام‌نژاد است. این آخرین جام بین‌المللی است که تیم ملی موفق به فتح آن شده است. هر چند غلام‌نژاد جایگاه ویژه‌ای در پاس داشت، ولی پس از یک فصل بازی به صورت قرضی به سایپا بازگشت و تا پایان نیم فصل اول لیگ سیزدهم در این تیم بازی کرد تا در این مقطع با پیشنهاد استقلال مواجه شد. این پیشنهاد فرصت مناسبی برای بازگشت این بازیکن به سطح اول فوتبال ایران بود. حضور در استقلال، پایانی بود بر ۹ فصل بازی غلام‌نژاد در سطح اول فوتبال ایران.
او پس از آن در دسته‌های پایین‌تر مشغول فوتبال شد و در حالی که گفته می‌شد قرار است به عنوان مربی بازیکن به پاس همدان بپیوندد در گذشت. روح شاد.