به گزارش پایگاه خبری ربیع،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی بر هم افزایی دستگاه های فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، محمد محمدپور گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد و صداوسیما هر دو هدف مشترکی را دنبال می کنند و آن حفظ و ارتقای فرهنگ جامعه است.

وی افزود: مصرف فرهنگی در استان مثبت است و این را می توان در استقبال بی نظیر مردم از برنامه های فرهنگی و هنری در نقاط مختلف استان مشاهده کرد.

وی با تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی صداوسیما از اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی و هنری اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی و صداوسیما در حوزه فعالیت خود اشتراکات کاری زیادی دارند و برای هم افزایی بیشتر باید نسبت به تشکیل جلسات کارشناسی و اتاق فکرهای تخصصی در راستای استفاده از ظرفیت ها متقابل اقدام شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر جزو اثرگذارترین شاخص های توسعه هر کشوری است، اعلام کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در چند سال اخیر توانسته با برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز گفت: توجه و اهمیت به مقوله فرهنگ و هنر و رفع دغدغه های هنرمندان باید جزو اولویت های کاری دستگاه های اجرایی باشد.

مرتضی صفری افزود: صداوسیما و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند با تعامل هر چه بیشتر، برنامه های فرهنگی و رسانه ای فاخری را ارائه کنند و راه را برای فعالیت هر چه بهتر هنرمندان هموار کنند.

وی با تاکید بر اینکه بحث فرهنگ و هنر یکی از مهمترین مسائلی است که در حال حاضر باید به طور جدی پیگیری، اجرایی و عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: صداوسیما همواره همراه و پیشگام در انعکاس فعالیت های فرهنگی و هنری است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ابراز امیداوری کرد: ان شاالله با استمرار و تداوم برنامه ها، روز به روز شاهد توفیقات بیشتر در حوزه فرهنگ و هنر استان باشیم.