به گزارش پایگاه خبری ربیع، پیاده روی کارکنان مخابرات شهرستان بندرگز به مناسبت روز خانواده وتکریم بازنشستگان در جمع بازنشستگان و کارکنان مخابرات شهرستان بندرگز و با حضور مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان برگزار شد.

این برنامه مفرح ورزشی در جنگل باغوشهرستان بندرگز، با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد شادابی و نشاط در کارکنان همچنین سلامتی روح وجسم انجام شد.

در این همایش مدیر مخابرات منطقه گلستان اظهار نمود: هدف ما از برگزاری چنین همایش ها ارتباط نزدیک و رو در رو با کارکنان شهرستانها می باشد تا ضمن معرفی محصولات و خدمات خود، گامی مفید در راستای حمایت  از ورزش های همگانی برداریم،  چرا که گسترش و نهادینه کردن ورزش موجب سلامتی روح و جسم می شود و زمینه ساز ایجاد شور و نشاط در خانواده ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه  خانواده کارکنان شریک تمام لحظات آنها بوده و ممکن است اتفاقات محیط کار برآنها نیز تاثیرگذار باشد بنابراین توجه و رسیدگی به آنها برما واجب بوده و از این رو اجرای چنین برنامه هایی میتواند به ما کمک بزرگی نماید.

مهندس شهمرادی اضافه کرد: رسیدن به اهداف سازمانی درگرو سلامت روح و جسم است که باید برای ایجاد آن تلاش نماییم و تداوم برنامه های فرهنگی و ورزشی میتواند در این زمینه موثر باشدو روحیه همدلی و وفاق را بیش از پیش ایجاد نماید.