به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، عزیر اکبریان امروز گفت: طرح “شفافیت در آرا نمایندگان مجلس” مورد قبول بنده است و قطعا به آن رأی مثبت خواهم داد.

وی در رابطه با نبود اسم خود در لیست ۲۹ نفره نمایندگان مجلس، افزود: آن لیست متعلق به افرادی است که این طرح را به مجلس ارائه داده‌اند، و ربطی به رأی مثبت یا منفی سایر نمایندگان مجلس ندارد.

نماینده مردم، آسارا، اشتهارد، کرج و فردیس ادامه داد: این طرح در مجلس به رأی گذاشته می‌شود و به طور حتم به آن رأی مثبت می‌دهم.

اکبریان در ادامه به حواشی و هجمه‌های موجود در فضای مجازی پیرامون انتشار لیست ۲۹ نفره نمایندگان مجلس اشاره کرد و اضافه کرد: کار درستی نیست که گروهی سعی به سوء استفاده دارند و بدون داشتن آگاهی اقدام به فحاشی و بدگمانی در فضای واقعی و مجازی می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با طرح سوال از رئیس جمهور اظهارکرد: از میان پنج سوال، تنها یک پاسخ قانع کننده از رئیس جمهور دریافت شد و چهار پاسخ دیگر قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید برای برون رفت از مشکلات پاسخ و راه حل جدیدی به مجلس ارائه دهد.
انتهای پیام