به گزارش پایگاه خبری ربیع، شرکت گوگل علاوه بر تمامی فعالیت‌های نرم افزاری که دارد، سه سال پیش در زمینه ساخت گوشی هوشمند نیز وارد بازار شد و توانست سری گوشی‌های پیکسل را عرضه کند.

سال گذشته در تاریخ ۷ اکتبر شاهد عرضه دو نسخه جدید از سری پیکسل یعنی گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL بودیم و همین موضوع شایعات رونمایی از گوشی هوشمند Pixel 3 در ماه اکتبر سال جاری میلادی را قوت بخشیده است.

شایعات رونمایی گوشی‌های Pixel 3 و Pixel 3 XL به قدری قوت گرفته است که حتی برخی از خبرگزاری‌ها تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۸ را برای رونمایی از این دو گوشی به ثبت رسانده‌اند.

اما به تازگی بر اساس گزارش‌های موثق، نسل جدید گوشی هوشمند پیکسل یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۸ در یک مراسم معارفه در شهر نیویورک رونمایی خواهد شد.

به نظر می‌رسد که تاریخ به ثبت رسیده، تاریخ دقیقی باشد و احتمالا طی روزهای آینده شاهد اعلام رسمی این تاریخ توسط مسئولان گوگل خواهیم بود. از طرف دیگر سال گذشته مشکلات خاصی برای بخش نرم افزاری نسخه های پیکسل و پیکسل ۲ پیش آمد که باعث شد مسئولان بخش نرم افزاری گوگل تا مدت‌ها برای رفع باگ‌ها و مشکلات آن آپدیت نرم افزاری منتشر کنند.