به گزارش پایگاه خبری ربیع،تصویر منتشر شده از گوشی هوشمند ZTE Nubia Z18 نشان می دهد این موبایل در دارابی بریدگی و حاشیه های خمیده است که ظاهری بسیار زیبا به این نسخه از گوشی های هوشمند ZTE می بخشد.

مدتی پیش به نظر می آمد این کمپانی از دوربین سلفی برای گوشی هوشمند خود استفاده نکند و کاربران با استفاده از نمایشگر دوم روی قاب پشتی نیاز های مربوط به لنز دوربین سلفی را برطرف کنند، اما بریدگی مشخص شده در این تصویر خبر از لنز دوربین سلفی می دهد که باید منتظر خبر های بعدی از کمپانی پرحاشیه زد تی ای باشیم.

گوشی هوشمند ZTE NUBIA Z18 چه زمانی وارد بازار فروش می شود؟

با توجه به اخبار موجود پیرامون این کمپانی مشهور در ۵/۹/۲۰۱۸ باید شاهد رونمایی از این پرچم دار قدرتمند باشیم. در این تاریخ یک اتفاق ویژه وجود دارد و آن هم معرفی هم زمان گوشی های معرفی آنر هشت ایکس، آنر هشت ایکس مکس و آنر بند چهار است. با این تفاسیر چینی ها روز های بسیار شلوغی را برای مراسم IFA 2018 در برلین خواهند داشت.

گوشی هوشمند ZTE NUBIA Z18 چه قابلیت های دارد؟

این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با نسبت تصویر فول اچ دی پلاس دارد و در بخش پردازنده نیز زد تی ای با کوالکام همکاری می کند  وقصد دارد گوشی هوشمند خود را همراه با اسنپدراگون ۸۴۵ روانه بازار فروش کند. این گوشی هوشمند دارای پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۳۰ است و همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی شرایط فوق العاده ای را برای کاربران به همراه می آورد. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی هوشمند دارای رم نرم افزاری هشت است و نسخه ۶۴ گیگابایتی نیز از رم نرم افزاری شش بهره می برد.

این گوشی موبایل ۵.۹۹ اینچی دارای یک باتری ۳۳۵۰ میلی آمپری است و به نظر می رسد با این حجم از باتری کاربران بتوانند مدت زمان بیشتری را به استفاده از گوشی هوشمند خود بپردازند.

طبق آخرین اخبار کمپانی ZTE از دو لنز ۲۴ و ۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد که لنز هشت مگاپیکسلی تله فوتو است. این دوربین قدرتمند قابلیت فیلم برداری با رزولوشن ۲۱۶۰ را برای کاربران به همراه آورده است.