به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس ، خالی ماندن صندلی شهردار بیش از ۱۱ ماه، هم چهره شهر را نابسامان‌تر از همیشه نشان داده و هم لیست اصلاحات را نیازمند اصلاح می‌کند.

انتخاب و معرفی گزینه‌های اشتباه که به‌صورت پیاپی توسط لیست اصلاحات شورای شهر صورت گرفت ناهنجاری‌ها را افزایش داد و با حرکت امروز اعضای شورای شهر کرج در هشتاد و سومین جلسه که با غیبت پنج عضو شورا و آقای رئیس همراه شد فرماندار کرج را به واکنش واداشت.

بازی پنج مقابل هشت در شورای شهر از سر گرفته‌شده است و بازهم شاهد جرزنی و کارشکنی این دو گروه هستیم.

پنج عضو در دوئل خود مقابل هشت عضو دیگر جاخالی دادند و در این بازی تن‌به‌تن حاضر نشدند چراکه با حضور در این جلسه محکوم‌به فنا می‌شدند و گزینه اکثریت به رأی گذاشته می‌شد.

حال در پی این نابسامانی و غیبت اعضای شورای شهر، فرماندار کرج که خود گزینه اکثریت شورا است دستور جلسه فوری با هیأت رئیسه داد و برخی از شنیده‌ها حاکی از انحلال شورای شهر کرج است و گفته می‌شود تصمیم‌گیرنده برای این مجموعه ازاین‌پس وزارت کشور خواهد بود.

باید انتظار کشید و دید بالاخره چه زمانی خر شیطان اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر کرج را پیاده می‌کند تا پس از یک سال دور و سهل‌انگاری به تصمیم جدی در مورد مدیریت شهر برسند.

انتهای پیام