به گزارش پایگاه خبری ربیع، احمد کرمی در چهارمین جلسه کمیته سوخت و حمل و نقل اربعین که در پایانه مرزی مهران با حضور حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده و اعضا این کمیته برگزار شد با اعلام این خبر گفت: بهره برداری از این مسیر می تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش ترافیک شهرستان مهران و پایان مرزی داشته باشد.

وی با اشاره به تردد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری زوار اربعین در این ایام افزود: اولین تلاش ما احصای مشکلات سال های گذشته و برنامه ریزی در جهت رفع این مشکلات در کمیته های ۱۳ گانه اربعین است که یکی از مهمترین و تأثیرگذار ترین آنها کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین است که تلاش کنیم اقدامات و فعالیت ها با سرعت و شتاب بهتری در جهت خدمات رسانی بهتر نسبت به ادوار گذشته انجام شود .

معاون استانداری ایلام با اشاره به اقدامات عمرانی در جهت بهبود مسیرهای منتهی به مرز مهران خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم متناسب با عملیات عمرانی که در حال اجراست، بحث ایمن سازی و نصب علائم و دیگر اقدامات از جمله برنامه ریزی برای توقفگاه های بین راه، افزایش سرویس های بهداشتی و آسفالت محوطه ی پارکینگ ها هم اقدامات مناسب صورت گیرد.

وی تأکید کرد : با توجه به این مراسم اربعین به سمت ماه های گرم پیش می رود باید برای این فصل هم برنامه ریزی های لازم در جهت سوخت رسانی، اسکان، آبرسانی و دیگر موارد برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

کرمی رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح فوری معابر را از جمله اقدامات ضروری برای اربعین دانست و بیان داشت: رفع نقاط حادثه خیز در مسیرهای منتهی به مرز مهران و رفع مشکلات پارکینگ ها از جمله اقداماتی که باید برای اربعین امسال در دستور کار این کمیته قرار گیرد.

انتهای پیام/