به گزارش پایگاه خبری ربیع، این میان رده شباهت هایی به پرچم دار فعلی الجی دارد و این برند کره ایی در چند ماه اخیر نشان داده است که آن ها هم مانند برند های چینی برای به دست آوردن موفقیت باید به بازار گوشی های میان رده تمرکز کرد.

گوشی هوشمند الجی Q8 نسخه ۲۰۱۸ میان رده صفحه نمایش بزرگ برند کره ایی الجی خواهد بود. به نظر می رسد این کمپانی کره ایی صفحه نمایش بزرگ ۶.۲ اینچی را برای الجی Q8 نسخه ۲۰۱۸ در نظر گرفته است و با این انتخاب رقابت میان الجی و برند هواوی در ساخت میان رده های صفحه نمایش بزرگ بازار جهانی موبایل افزایش می یابد. البته الجی برای موفقیت در این مسیر از قلم استایلوس خود نیز استفاده خواهد کرد که برتری خوبی را به همراه می آورد.

الجی در این راه از پردازنده مورد علاقه خود استفاده خواهد کرد و پردازنده چهارده نانومتری اسنپدراگون ۴۵۰ هسته ی اصلی پردازش این گوشی هوشمند را به همراه خواهد داشت. پردازنده هشت هسته ای یاد شده فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز را دارد که می تواند در تمام امور روز مره عملکرد موفقی داشته باشد. گوشی هوشمند الجی Q8 نسخه ۲۰۱۸ از رم نرم افزاری چهار گیگابایتی بهره می برد و در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران مهیا می کند. نکته خاص و عجییب این گوشی هوشمند میان رده پشتیبانی از حافظه داخلی تا دو ترا بایت است اما پردازنده این گوشی هوشمند تا ۴۰۰ گیگابایت را پشتیبانی خواهد کرد.

الجی برای دوربین های گوشی موبایل خود عملکرد همیشگی خود را داشته است و از لنز همیشگی ۱۶ مگاپیکسلی و همیشگی میان رده های الجی استفاده شده است و همچنین برای دوربین سلفی نیز از لنز ۵ مگاپیکسلی عریض استفاده شده است که تا صد درجه را می تواند پوشش دهد این قابلیت برای یک میان رده ویژگی جدید و بسیار مناسبی محسوب می شود.

اما خبر های خوب دیگری نیز در این میان رده قرار گرفته است و الجی برای گوشی هوشمند الجی Q8 نسخه ۲۰۱۸ از پورت تایپ سی استفاده کرده است که از معدود گوشی های موجود در بازار است که قابلیت شارژ سریع را نیز به همراه دارد .شاید شاهکار کمپانی الجی را باید داشتن استاندارد های مشهور دانست. الجی برای این میان رده استاندارد IP68 و MIL-STD 810G را در نظر خواهد گرفت. استاندارد هایی که میان رده الجی را در برابر آب مقاوممی کند و همچنین بر اساس استاندارد دیگر نیز این گوشی هوشمند مقاومت بسیار خوبی را در برابر آسیب های احتمالی دارد.