به گزارش پایگاه خبری ربیع،فیسبوک و اینستاگرام ابزارهای مدیریت زمان زیادی را به بازار عرضه کرده اند که می تواند میزان استفاده شما از این دو شبکه اجتماعی را محاسبه کنند و به شما نمایش بدهند.

ماه گذشته برنامه ای در مورد این موضوع به بازار عرضه شد که می توانست زمان استفاده از شبکه های اجتماعی به صورت روزانه را به شما نمایش دهد و حتی این قابلیت در این برنامه گنجانده شده بود که می توانستید حد و محدودیت هایی برای استفاده از این شبکه ها برای خود تعیین کنید.

اینستاگرام که صاحب آن شرکت فیسبوک می باشد برنامه ای با زمینه مشابه به نام ( Your Activity ) را به بازار عرضه کرد که می توانست زمان شما در استفاده از این شبکه اجتماعی را مدیریت کند.

گذراندن زمان به خوبی و خوشی

برای دسترسی به ابزارهای جدید در فیسبوک ، شما بر روی منو کلیک می کنید و به قسمت Your Time on Facebook می روید. در برنامه اینستاگرام شما با رفتن به بخش Your Activity به این ابزار دسترسی پیدا خواهید کرد.

زمانی که در این بخش هستید شما می توانید میزان استفاده خود از این شبکه های اجتماعی را طی هفته گذشته مشاهده کنید و میانگین روزانه استفاده از این برنامه ها را به صورت واضح ببینید.شما می توانید یک تنظیمات شخصی برای این برنامه تعیین کنید که میزان استفاده شما از این شبکه های اجتماعی را کنترل کند و حواس شما طی روز پرت نشود.

قطعا این برنامه ها مناسب ۹۹درصد کاربران این شبکه های اجتماعی می باشد و آنها می توانند از طریق این برنامه میزان استفاده خود از این شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک را مشاهده کنند.قطعا یک درصد باقیمانده که علاقه ای به دیدن این موضوع ندارند جز افرادی هستند که ترجیح می دهند خود را گول بزنند و زمان هدر رفته در این شبکه های اجتماعی برایشان اصلا اهمیت ندارد.شاید استفاده از این برنامه ها بتواند میزان استفاده شما از این برنامه ها را کاهش دهد و در کل باعث حواس پرتی شما در طی روز نگردد.