به گزارش پایگاه خبری ربیع،

شیائومی همچنان به عرضه محصولات برای بازارهای مختلف ادامه می دهد و در اخرین محصولی که ارائه کرده است اسپیکر بلوتوثی جدید برای کامپیوترهای PC را برای اتصال با بلوتوث با گوشی هوشمند، PC، یا لپ تاپ را به قیمت ۵۸ دلار ارائه می دهد.

اسپیکر بلوتوثر جدید می به شما اجازه می دهد که آن را با گوشی هوشمند خود همگام کرده و به تماس های صوتی از طریق بلندگو گوش دهید. شیائومی در تولید لوازم جانبی در سالهای اخیر بسیار موفق‌ عمل کرده است. شیائومی لوازم کاربردی زیادی تولید کرده است که با اپلیکیشن‌ های گوشی موبایل کنترل می‌ شوند. اغلب محصولات شیائومی ظاهری مینیمال، تک ‌رنگ، شیک و مدرن دارند و کاربران بسیاری را جذب می کنند.

در طراحی این اسپیکر نیز، بلندگو ها دارای گوشه های گرد و طراحی مینیمالیستی متداول شیائومی است. با این حال اسپیکر بلوتوثی می به لطف طراحی شیک آن و ساخت مواد متالیک با پردازش آنودایز شده و پرداخت CNC می تواند به یکی از اسپیکرهای پر فروش آن این برند تبدیل شود.

این اسپیکرها بسیار جمع و جور هستند، و علاوه بر قرارگیری به دو صورت افقی و یا عمودی ، محصولی سازگار با محیط زیست، و می توانید ان را چه در خانه چه در دفتر و یا در پارک با دوستان استفاده کنید.

اسپیکر اصلی Mi دارای ۱۲ ولت حداکثر قدرت و ۴ اهم مقاومت است. ارائه یک حجم صدای ثابت و با کیفیت بالا به شما اجازه می دهد که طیف فرکانس یکنواخت در ترکیب با چیپست های DSP و سازگاری با ان داشته باشید. همچنین این اسپیکرها از اپلیکیشن های APTX و APTX-LL پشتیبانی می کنند که می تواند این ابزار را به یک ابزار سرگرمی تبدیل کند.

این اسپیکر همانند تمامی اسپیکرهای قابل‌حمل دیگر شیائومی قابلیت سازگاری با انواع گجت های الکترونیکی همچون تبلت، لپ ‌تاپ، تلویزیون، گوشی هوشمند و … را دارا است و از این حیث با تمامی هم‌ رده ‌های خود برابری می ‌کند. طراحی کم ‌نظیر و زیبای این محصول بهترین دلیل برای زیاده‌ روی کردن در گوش فرادادن به موسیقی است.

این اسپیکرها دارای ورودی کمکی برای اتصال به انواع دستگاه هایی است که اتصال بلوتوثی ندارند و محصولی است که با هر وسیله که بخواهید چه به صورت بلوتوثی و چه از طریق کابلی هماهنگ می شود. بدین ترتیب اگر دستگاهی داشتید که فاقد بلوتوث بود یا بلوتوث آن کار نمی کرد، می توانید با استفاده از کابل و پورت این اسپیکر را به آن وصل کرده و از صدایش لذت ببرید. قیمت این محصول ۳۹۹ یوآن است.