به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس،  با پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان، حدود ۴ هزار اثر از ۸۷۸ هنرمند جوان در دبیرخانه واصل شد و داوران در بخش‌های مختلف ارتباط تصویری(پوستر)، تصویرسازی، حجم، خوشنویسی(نستعلیق)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور(کارتون)، نقاشی و نگارگری (نقاشی ایرانی، گل و مرغ، تذهیب) به انتخاب آثار پرداختند.

پس از سه روز، دو داور هر رشته در کنار استاد کارگاه آن رشته (مجموعه ۳ داور)‌ به بررسی آثار پرداختند و ۱۰۰ نفر برگزیده را معرفی کردند.

بر این اساس، ۱۱ نفر در بخش پوستر، ۱۰ نفر در بخش تصویرسازی، ۱۰ نفر در بخش خوشنویسی، ۱۴ نفر در بخش طراحی، ۱۶ نفر در بخش عکاسی، ۹ نفر در بخش کاریکاتور، ۱۰ نفر در بخش مجسمه، ۱۲ نفر در بخش کاریکاتور و ۸ نفر در بخش نگارگری پذیرفته شدند و در موعد مقرر به استان آذربایجان شرقی (شهر تبریز) اعزام می‌شوند.

آذربایجان شرقی به عنوان میزبان بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در همه رشته‌های جشنواره غیر از نگارگری، نماینده دارد.

بیست و پنجمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان در ۹ رشته برای جوانان ۱۵ تا ۲۴ سال، ۲۶ تا ۳۰ مردادماه در تبریز (به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸) برگزار می‌شود.

 اسامی برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره تجسمی جوانان

انتهای پیام/