به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از صبح امروز در حسینیه ارشاد تهران آغار بکار کرد.

این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که بخش بانوان از امروز و بخش آقایان از روز دوشنبه آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها تا روز ۱۰ مرداد ادامه خواهد داشت.

در بخش بانوان خانم‌ها نیاورانی، خان بابا، افخمی، قلع‌ریز، موسوی‌نیا، نافذکلام و حسن‌خانی قضاوت می‌کنند و خیریه عچرش سرپرست گروه داوران بانوان است.

در بخش آقایان هم محمدرضا ابوالقاسمی و محمدرضا پورزرگری در بخش تجوید، سعید رحمانی و حسین اخوان‌اقدم در بخش وقف و ابتدا، امیر آقایی و معتز آقایی در بخش صحت حفظ، علی‌اکبر ملکشاهی و مهدی دغاغله در بخش لحن و امین پویا و حسن ربیعیان در بخش صوت قضاوت می‌کنند و کریم دولتی سرپرست هیأت داوران بخش آقایان است.

در این رقابت‌ها ۲۶۸ قاری و حافظ  قرآن کریم در دو گروه خواهران و برادران رقابت می‌کنند که شامل ۱۳۰ نفر در بخش بانوان و ۱۳۸ نفر در بخش آقایان است که در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم با هم رقابت خواهند کرد.

برگزیدگان این رقابت‌ها به مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/