به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بهره برداری و استفاده از خودروهای عملیاتی جدید و بهسازی شده در ناوگان این سازمان  انجام گرفت.

محمد مسعود چایچی افزود: درراستای توسعه زیرساخت های این سازمان ، تاسیس و راه اندازی ایستگاه‌های جدید همراه با امکانات و تجهیزات مربوطه  امری ضروری و اجتناب ناپذیربوده و دراین زمینه تجهیز ناوگان خودرویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان همچنین اضافه کرد:  به منظورتقویت ناوگان عملیاتی این سازمان، با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال یک دستگاه خودروی امداد نجات نیمه سنگین ایسوزو (۲/۵ تن ) خریداری و تجهیز ،  یک خودرو ایسوزو دو منظوره اطفاء و امداد و نجات بهسازی  و تجهیز و یک خودرو آمیکو (۲/۵ تن) جهت حمل تجهیزات در حوادث و حرائق تغییر کاربری داده شد و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

چایچی گفت: با توجه به پتانسیل خطر پذیری در منطقه کاشان و ضرورت  توسعه کمی و کیفی خدمات سازمان ، تاسیس و راه اندازی ایستگاه‌های جدید دیگرآتش نشانی و تامین امکانات و تجهیزات بیشتر، امری ضروری است  که امیدواریم  با مساعدت هر چه بیشتر مسئولین محترم کشوری، استان و شهر نیازهای این سازمان درحد لازم تامین شود.

انتهای خبر/