به گزارش پایگاه خبری ربیع،مشخصات برترین گوشی هوشمند سری Honor مشخص شد. آخرین محصول سری آنر و همچنین برترین محصول این برند امروز تمام مشخصات خود را به کاربران ارائه داد. Note 10 که در هفته آینده رونمایی خواهد شد امروز به شایعات پایان داد و تمام قابلیت های این مدل در وب سایت TENAA رویت شد. Note 10 سری آنر که یکی از قدرتمند ترین گوشی های این سری پرطرفدار هوآوی است مدتی پیش به صورت رسمی اعلام شد که از پردازنده کایرین ۹۷۰ استفاده خواهد کرد و این موضوع شروع جذابیت و ماجراجویی برای برند هوآوی و تعامل آن ها با کاربران و علاقه مندان این برند شد.

همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند از پردازنده قدرتمند کایرین ۹۷۰ استفاده خواهد کرد و همچنین صفحه نمایش این گوشی هوشمند نیز AMOLED  است این دو موضوع در ابتدا نشان داد که هواوی قصد ساخت یک گوشی هوشمندبسیار قدرتمند را دارد و با این وجود امروز برای کاربران این برند روز بسیار خوبی بود و هواوی نشان داد که بسیار به پیشرفت سری آنر به عنوان یک زیر برند اهمیت می دهد. این گوشی هوشمند یا بهتر است بگوییم سری فبلت های هوآوی دارای نسخه های متفاوت خواهد بود که هر کدام رم نرم افزاری و حافظه داخلی متفاوتی را خواهد داشت. Note 10 سری آنر دارای لنز های ۱۶ مگاپیکسلی و ۲۴ مگاپیکسلی است که این لنز ها کاملاً شبیه به گوشی هوشمند Honor 10 است که مدتی پیش روانه بازار شد.

Note 10 سری آنر دارای صفحه نمایش ۶.۹۵سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوآوی در رم نرم افزاری ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد این دو نسخه در حافظه داخلی های ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت به فروش خواهدرسید. البته هوآوی برای کاربران مطابق همیشه استفاده از رم میکرو اس دی را برای کاربران قرار داده است که تا ۲۵۶ گیگابایت امکان افزودن آن را دارند.

Note 10 سری آنر دارای لنز ۱۳ مگا پیکسلی برای دوربین سلفی است و به نظر می رسد که این دوربین مناسب و همچنین پردازنده قدرتمند خبر از یک گوشی هوشمند بسیار قوی را می دهد البته در این میان یک نکته قابل توجه است که این گوشی بسیار زیبا با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد و چگونه از این بازار پرتعداد می تواند گوشی هوشمند خود را به عنوانی پرفروش تبدیل کند.

قدرتمند ترین گوشی سری آنر دارای اندروید هشت است و وزنی در حدود ۲۰۳ گرم دارد . هوآوی فناوری GPU Turbo را نیز برای این برند قرار داده است و باید دید چه تاثیری برای کاربران گوشی های هوآوی در بخش فروش و تبلیغات دارد.