به گزارش پایگاه خبری ربیع،اخیرا تصویری از نسخه آبی تیره گلکسی نوت ۹ در اینترنت منتشر شده است. طراحی دستگاه موجود در این تصویر تفاوتی با گزارش ها و شایعات گذشته ندارد. در گذشته سامسونگ برخی از پرچمداران خود را با رنگ آبی روانه بازار کرده بود با این حال به نظر می رسد گلکسی نوت ۹ رنگ تیره تری داشته باشد

نسخه آبی تیره گلکسی نوت ۹ با نسخه آبی مرجانی محصولات این کمپانی کره ای متفاوت است. انتظار می رود قلم S Pen این نسخه طلایی رنگ باشد که به این دستگاه جلوه ای خاص می بخشد. گفته می شود سامسونگ علاوه بر توسعه نسخه آبی تیره گلکسی نوت ۹، نمونه قهوه ای رنگ آن را نیز تولید می کند.

طراحی این محصول مشابه با نسل گذشته خود است و تفاوت چندانی را تجربه نمی کند. محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در گلکسی نوت ۹ تغییر کرده و به زیر دوربین اصلی منتقل شده است. بر اساس گزارش ها سامسونگ قصد دارد نسخه ای ویژه از این دستگاه را با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم در کشور چین و کره جنوبی عرضه کند.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار آینده سامسونگ بوده ایم که مشخصات فنی این دستگاه را مشخص می کند. گلکسی نوت ۹ به نمایشگر ۶.۳ اینچی مجهز می شود و از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و یا اگزینوس ۹۸۱۰ بهره می برد.

به تازگی اطلاعاتی از کشور برزیل منتشر شده که استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در گلکسی Note 9 را تایید می کند  با پرچمدار آینده سامسونگ در تاریخ ۹ آگوست به صورت رسمی ملاقات می کنیم