به گزارش پایگاه خبری ربیع،تنها در سی روز گذشته، وسایل نقلیه خودران این شرکت میلیون ها مایل را در سراسر آمریکا پیموده اند و این نشان می دهد که آزمایش این خودروهای خودران با موفقیت قابل توجهی روبرو شده است. همچنین این شرکت با ثبت حدود ۴ میلیون مایل مسافت از ماه نوامبر سال گذشته که در نموداری نشان داده شده است، موید این است که توانسته خودروهای خود را با موفقیت در جاده های عمومی تست کند.

در میان پروژه هایی که مرتبط با افرایش چشمگیر تعداد مسافت طی شده توسط خودروهای وایمو است، برنامه موفقیت آمیز این شرکت در فونیکس، آریزونا نیز دیده می شود. این سرویس ویژه به صورت روزانه بیش از ۴۰۰ مسافر را جابجا می کند که اکثر آنها افرادی هستند که قادر به رانندگی نیستند. با توجه به بیانیه وایمو در این خصوص، این برنامه تعداد مایل های سفر شده توسط وسایل نقلیه را به میزان ۲۴ هزار مایل در روز افزایش داده است.

این میزان مایل حتی می تواند در آینده و با شروع دیگر برنامه های آزمایشی و پایلوت در ایالت کالیفرنیا نیز بیشتر شود. در مجوزی که توسط کمیسیون اجتماعی عمومی کالیفرنیا ارائه شده، شرکت هایی که در برنامه آزمایشی شرکت می کنند، باید سفرهای درون شهری رایگان به مسافرین ۱۸ سال به بالا ارائه دهند.

در حالی که کمیسیون نام هیچ شرکت خاصی را نبرده است، انتظار می رود که برنامه ریزی خودروهای خودران وایمو یکی از دو پروژه مورد تائید کمیسیون باشد.

جان گرافیک، مدیر عامل شرکت وایمو می گوید که وسایل نقلیه این شرکت به غیر از تست در دنیای واقعی، بیش از ۵ میلیارد مایل را در محیط های شبیه سازی شده سفر کرده اند. این شرکت از یک زمین تمرین ویژه به نام CarCraft برای تست نرم افزار رانندگی که وسایل نقلیه مستقل را قبل از اعمال در جاده ها استفاده می کند.

این سیستم آموزشی تعدادی از سناریو های محتمل در دنیای واقعی و چالش های رانندگی را شبیه سازی می‌کند. این کار به مهندسین وایمو اجازه می دهد تا آزمایش کنند که این خودروهای خودران چگونه می توانند در سناریوهای خطرناک و تصادفات بدون مقابله با تلفات احتمالی و دیگر خطرات آزمایش در دنیای واقعی واکنش نشان دهند.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از زمینه های آموزش مجازی این است که انجام این کار اجازه می دهد که آزمایش های مکرری برای تست خودروهای خودران در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، این کار می تواند سبب سرعت بخشیدن فرایند توسعه وسایل نقلیه خودران با توجه به تائیدیه این شرکت باشد.