به گزارش پایگاه خبری ربیع،هر روز که به معرفی رسمی گوشی Honor Note 10 نزدیکتر می‌شویم اطلاعات و تصاویر بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود. اخیرا فردی عکس هایی از گوشی Honor Note 10 در مقایسه با کنسول محبوب نینتندو سوئیچ منتشر کرده است، بدون شک هدف این شخص از انتشار این عکس ها مقایسه ابعاد این ۲ محصول بوده است.

در نگاه اول گوشی نوت ۱۰ کوچکتر از صفحه نمایش ۶.۲ اینچی نینتندو سوئیچ به نظر می‌رسد، اما این گوشی از یک صفحه نمایش بدون حاشیه ۶.۹ اینچی AMOLED بهره می‌برد و بدون شک صفحه نمایش آن فضای بیشتری را برای دیدن تصاویر در اختیار چشمان شما قرار می‌دهد.

به جهت این که چشم اندازی کامل از مقایسه ابعاد این دو محصول داشته باشیم، کنسول نینتندو سوئیچ دارای ۴ اینچ عرض، ۹.۴ اینچ طول و ۰.۵۵ اینچ قطر و با معیار اندازه گیری گوشی های هوشمند ابعاد آن برابر با ۲۳۸.۷×۱۰۱.۶×۱۴ میلی متر خواهد بود. ابعاد گوشی نوت ۱۰ بسیار نزدیک به کنسول سوئیچ است اما بدون شک عرض و قطر آن بسیار کمتر خواهد بود زیرا نوت ۱۰ یک گوشی هوشمند است نه یک کنسول گیمینگ قابل حمل و ابعاد آن ها از نظر منطقی قابل مقایسه نیست.

تصاویر منتشر شده به ما یک پیش زمینه از آن چیزی که قرار است به زودی معرفی شود نشان می‌دهد، اما مشخصات فنی این گوشی پیشتر در بنچمارک Geekbench منتشر شده بود و بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی از چیپ ست Kirin 970، حافظ رم ۶ گیگابایتی ، اندروید ۸.۱ و مانند تمام گوشی های برند آنر از رابط کاربری EMUI 8.1 بهره می‌برد. شایعه هایی مبنی بر وجود باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر در این گوشی منتشر شده بود، اما مدتی بعد مشخص شد که خبر منتشر شده در مورد حجم باتری غیر واقعی بوده است؛ اما انتظار می‌رود این گوشی با توجه به ابعاد بزرگ صفحه نمایش ۶.۹ اینچی از باتری قدرتمندی بهره ببرد.