به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس، تیم‌های پرتغال و اروگوئه از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه فیشت المپیک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع اروگوئه به پایان رسید تا رونالدو هم مثل مسی در شب حذف آرژانتین از این رقابت‌ها حذف شود. اروگوئه در مرحله یک چهارم نهایی رقیب فرانسه شد.

اسکار تابارز، سرمربی تیم ملی اروگوئه پس از پیروزی مقابل پرتغال و صعود به مرحله یک چهارم نهایی گفت: مهمترین ویژگی بازی این بود که بازیکنان ما خیلی خوب در این دیدار ظاهر شدند و این روشی است که می خواهیم ما فوتبال بازی کنیم. بازی سختی مقابل پرتغال داشتیم و آنها با توجه به مالکیت توپ زیاد بهتر از ما بودند. اما ما تیم قدرتمندی داریم که در اندیشه برد است.

وی افزود: در دیدار امشب کاوانی مصدوم شد. پس از مشخص شدن وضعیت مصدومیتش به صورت واضح درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.اما آنچه که وجود دارد ما با تمام قدرت به عنوان یک تیم کار خواهیم کرد. کار کردن به صورت تیمی بهترین ابزار ماست. ما می‌دانیم فرانسه تیم قدرتمندی است و آنها دو مهاجم استثنایی به نام های گریژمان و ام باپه را در ترکیب خود دارند که خیلی سریع هستند و می توانند مدافعان را کنار بگذارند. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بازی خودمان را به آنها تحمیل کنیم. اینجا هستیم تا تمام ۷ بازی را انجام دهیم و ببنیم بعد چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/