به گزارش پایگاه خبری ربیع،با مشاهده این لیست نام های گلکسی اس ۷ و نسخه اج آن و همچنین سری A سامسونگ که قدرتمند ترین میان رده های سامسونگ محسوب می شوند حضور دارند و این گوشی ها در بسیار نقاط جهان به روز رسانی اندروید هشت را دریافت کرده اند و تقریبا باید منتظر اندروید نه باشند اما در این لیست یک نام بسیار پرفروش وجود دارد سری جی سامسونگ که شامل گوشی های جی ۳ ،جی ۵ و جی ۷ می شود به روز رسانی اندروید هشت را تا اواسط ماه میلادی آینده دریافت خواهند کرد و با این شرایط به نظر می رسد گوشی های هوشمند دیگر که در این لیست قرار دارند و هنوز این به روز رسانی را دریافت نکرده اند نیز اندروید هشت را تا آن زمان دریافت خواهند کرد.

با توجه به شرایط موجود بعد از به روز رسانی این نسخه سیستم عامل اندروید کاربران علاوه بر دریافت بالاترین نسخه سیستم عامل گوشی خود آخرین به روز رسانی رابط کاربری سامسونگ را نیز دریافت خواهند کرد. رابط کاربری ای که توانسته راحت ترین شرایط را برای کاربران گوشی های سامسونگ را آماده کند.

با توجه به این خبر کاربران اگر به روز رسانی را دریافت کنند یک پیغام برای آن ها ارسال می شود و باید گوشی هوشمند خود را شارژ کنند و حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشند و سپس می توانند این به روز رسانی را دریافت کنند البته کاربران باید توجه کنند که حافظه داخلی گوشی هوشمند آن ها حافظه خالی داشته باشد.

برخی از ویژگی های این به روزرسانی به شرح زیر است:

با بهبود زیر ساخت های نرم افزاری دستگاه بسیار روان تر کار خواهد کرد.

لانچر در این نسخه از اندروید بسیار پایدار تر شده و ارتقا یافته.

دیگر بعد از زدن پین کد در صفحه لاک اسکرین نیاز به زدن Ok ندارید و مستقیما صفحه لاک می‌شود.

امکان لاگین شدن همزمان با چند اکانت داخل اپلیکیشن ها که به clone app معروف است.

افزودن سرعت ۲x به اپلیکیشن پخش ویدیو.

تغییر و طراحی مجدد نرم افزار Dex.

تغییرات اساسی در کیبورد.

نور پردازی لبه ها در هنگام دریافت نوتیفیکشن.

انتخاب کننده رنگ برای پوشه ها و فایل ها.