به گزارش پایگاه خبری ربیع،بدون شک زمانی که صحبت از سری بازی های رایانه ایی می شود همواره کاربران چند بازی را به یاد می آورند مانند Call Of Duty و Assassin’s Creed. به همین دلیل اخبار مرتبط با این بازی ها در هر بازه زمانی بسیار جذاب خواهد بود. امروز صبح نیز یک کاربر یک ویژگی از شخصیت های بازی را نیز مطرح کرد و یوبی سافت نیزسریع به این موضوع واکنش نشان داد و بیان کرد که اخبار رسمی را از طریق خود این شرکت پیگیری کنند.

کاور بازی منتشر شده از Assassin’s Creed Odyssey دارای دو طرف است و در هر سمت تصویر یکی از شخصیت های قابل کنترل قرار دارد. در یک طرف کاور شخصیت مرد بازی الکسیوز ( Alexios) قرار گرفته در صورتی که در طرف دیگر شخصیت مونث کاساندرا ( Kassandra) قرار دارد. با توجه به اینکه بیان نشده کدامیک از شخصیت‌ها به‌طور پیشفرض در تصویر اصلی قرار دارد. اما در توییتی دیگر یوبی‌سافت گفته بود در داستان اورجینال کاساندرا نقش اصلی است، اما در مجموع تفاوتی ندارد که کدام را انتخاب کنید.

بازی رایانه ایی ASSASSIN’S CREED ODYSSEY مانند سری های قبلی کنسول بازی پلی استیشن چهار ، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز در اوایل پاییز سال ۲۰۱۸ Lمیلادی (اوایل پاییز ۹۷) منتشر خواهد شد با توجه به تریلر های منتشر شده ازبازی یاد شده در کنفرانس بین المللی E3 می توان انتظار داشت که با یکی از قدرتمند ترین بازی های رایانه ایی رو به رو خواهیم شد.