به گزارش پایگاه خبری ربیع،بازسازی Resident Evil 2  داستان بازی را دستخوش تغییراتی می کند. عنوانی که بسیاری از طرفداران منتظر آن بودند و سال‌ها است که درخواست بازسازی این عنوان از شرکت کپکام را دارند به زودی روانه بازار خواهد شد. کمپانی مشهور Capcom در جریان کنفرانس شرکت سونی این بازی بسیار خاطره انگیز را معرفی کرد. با توجه به وعده کمپانی سازنده  این بازی در تاریخ ۵ بهمن ماه سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

نسخه اصلی بازی Resident Evil 2 از سیستمی استفاده می کرد بود که باعث می‌شد تا انتخاب‌های کاراکتر اصلی، روی بازی کاراکتر دیگر تاثیر بگذارد. برای مثال کاربری برای شروع بازی با کاراکتر لیان، داستان A را انتخاب می کند و بازی را به پایان می‌رساند. وقتی که آن کاربر به سراغ بخش داستانی کاراکتر کلیر می‌رود، انتخاب‌های مسیر A وی، مستقیما در داستان کاراکتر دیگر تاثیر خواهد داشت، این سیستم Zapping نام داشت. به نظر می رسد در نسخه بازسازی شده این سیستم نیز حذف شده است اما باید این موضوع را بیان کرد که در بخش داستانی هر دو شخصیت در این نسخه گنجانده شده است.

با توجه به شرایط موجود احتمالا نسخه جدید بازی همانند نسخه اصلی، از شهر پر از زامبی Roccon City شروع می‌شود و دو شخصیت اصلی بازی هم‌دیگر را ملاقات می‌کنند و شاید یک یا دو مرحله را نیز با کمک یکدیگر بگذارنند، اما بنابر دلایلی از یک‌دیگر جدا شده و مسیر جدیدی را دنبال خواهند کرد.

حال اگر شما نیز طرفدار این سیستم در بازی بودید، باید بگوییم که سیستم Zapping به طور کامل از نسخه Remake این بازی حذف شده است. اما نگران نباشید چرا که بخش داستانی هر دو شخصیت در این نسخه گنجانده شده است. همچنین نکته دیگری که باید درباره نسخه جدید Resident Evil 2 ذکر کرد، تفاوت سیستم دوربین بازی است. دیگر دوربین بازی همانند نسخه اصلی، یک دوربین ثابت نیست و تبدیل به دوربین روی شانه شده است، دقیقا مشابه همان چیزی که در نسخه‌های ۴،۵ و ۶ این بازی شاهدش بودیم.