به گزارش پایگاه خبری ربیع،در حالی که به تازگی اطلاعات مربوط به باتری فبلت آینده شرکت کره ای سامسونگ در اینترنت منتشر شده است، شاهد افشای رنگ های گلکسی نوت ۹ هستیم (افشاگری تازه از ظرفیت باتری گلکسی نوت ۹).

برخلاف جدیدترین پرچمداران این کمپانی، گلکسی اس ۹ و گلکسی S9 پلاس که در چهار رنگ به بازار عرضه شدند، گلکسی نوت ۹ در ۵ رنگ در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بر اساس تصاویری که از رنگ های گلکسی نوت ۹ منتشر شده است این دستگاه در نسخه های آبی، قهوه ای، مشکی، خاکستری و اسطوخودوسی عرضه می شود.

در حال حاضر تنها عرضه این گوشی هوشمند در رنگ های مشکی، بنفش و خاکستری تایید شده است. بر اساس منبع افشاکننده این تصاویر سامسونگ هم اکنون تصمیم قطعی در رابطه با عرضه نسخه های دیگر نگرفته است. این احتمال وجود دارد که سامسونگ دو رنگ دیگر را به صورت انحصاری برای برخی بازارها در نظر بگیرد.

بر اساس شایعات و گزارش ها گلکسی نوت ۹ از طراحی مشابه گلکسی نوت ۸ بهره می برد. این دستگاه به پنل های شیشه ای و فریم فلزی مجهز می شود. به نظر می رسد سامسونگ در این محصول از نمایشگر ۶.۴ اینچی استفاده کند.

قدرت این گوشی هوشمند را دو پردازنده مختلف تامین می کند. گلکسی نوت ۹ در بازار ایالات متحده آمریکا با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و در دیگر کشورها با چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ عرضه می شود.

این محصول در چند نسخه مختلف مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می گیرد با این حال گفته می شود نمونه ای از این دستگاه دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است (گلکسی نوت ۹ سامسونگ به ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود).

شایعات به رونمایی از این محصول در اوایل ماه آگوست در شهر نیویورک اشاره می کنند (گلکسی نوت ۹ در تاریخ ۱۱ یا ۱۸ مرداد در نیویورک رونمایی می شود).