به گزارش پایگاه خبری ربیع،یوبیسافت ساعاتی پیش کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2018 را به پایان برد. در این مراسم شاهد معرفی عناوین مطرحی چون Beyond Good and Evil 2، Assassin’s Creed Odyssey و Division 2 در کنار چندین بازی دیگر بودیم. در ادامه به جمع‌بندی مراسم به همراه تریلر‌های پخش شده می‌پردازیم.

ابتدای مراسم طبق رسم همیشگی یوبیسافت با کمی رقص و شادی و تزریق هیجان به تماشاچیان شروع شد و پس از پایان مراسم رقص نه چندان جالب عنوان جدید بازی Just Dance 2019معرفی گردید.

پس از آن یوبیسافت یک راست به سراغ نمایش تریلر‌های جدید و معرفی رسمی یکی از عناوین مورد انتظار برای این کنفرانس خبری یعنی بازی Beyond Good and Evil 2 رفت. در این تریلر چندین کاراکتر جدید در کنار شخصیت‌های قدیمی از نسخه ۱ این سری را شاهد بودیم. در پایان تریلر نیز شاهد ظاهری شیطانی از شخصیت Jade بودیم که به نظر می‌رسد شخصیت بد اصلی این عنوان خواهد بود. یوبیسافت همچنین در این مراسم اعلام کرد که گیمر‌ها می‌توانند آثار هنری و موسیقی‌های ساخت خود به همراه موارد دیگر را به استودیو سازنده ارسال کنند تا در صورت تایید درون بازی به کار گرفته شوند.

پس از آن کنفرانس خبری به بازی Rainbow 6 Siege اختصاص داشت و سخنران در مورد رقابت‌های حرفه‌ای این بازی و ساخت مستندی مخصوص در این باره خبر داد. همچنین دو اپراتور جدید Maestro و Alibi نیز برای بازی رونمایی شدند اما توضیحات بیشتری درباره آن‌ها و آینده بازی داده نشد.

عنوان بعدی معرفی شده در این مراسم یک نسخه جدید از سری بازی پلتفرمینگ با موتور کراس Trials به نام Rising بود. عنوان جدید دارای محیطی بزرگتر و گرافیک بهتر خواهد بود. این بازی در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۱۹ (۳۰ بهمن) منتشر خواهد گردید.

یکی از مهم‌ترین عناوین معرفی‌شده توسط یوبیسافت در این کنفرانس خبری بازی Division 2 بود که البته در مراسم خبری Xbox در روز گذشته با نمایش یک تریلر رونمایی و تاریخ عرضه آن نیز مشخص شده بود. در کنفرانس خبری یوبیسافت دو تریلر جدید و اطلاعات بیشتری در مورد این بازی منتشر گردید و بعد از مراسم نیز شاهد ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی به صورت زنده بودیم.

طبق اعلام یوبیسافت، در Division 2 انتخاب‌ها بر روند بازی و افراد اطراف شخصیت اصلی تاثیر خواهند داشت. همچنین پس از پایان بازی محتوای فراوانی از جمله سه مهارت جدیدSharpshooter، Demolitionist و Survivalist در اختیار گیمر قرار خواهند گرفت که با رشد در آن‌ها قابلیت‌ و ابزار جدید در دسترس قرار خواهند گرفت. از دیگر محتوای معرفی شده می‌توان به حالت جدید Raids اشاره کرد که در آن هشت پلیر با یکدیگر ماموریت‌های بسیار دشواری را باید به انجام برسانند. یوبیسافت اعلام کرد که تا چندین سال محتوای مختلف برای این بازی طی بروزرسانی های منظم عرضه خواهند گردید از جمله سه DLC مجزا که داستان‌ها و محیط‌های جدید را به بازی خواهند آورد و کاملاً رایگان! خواهند بود. این بازی در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند) برای PC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد.

در ادامه مراسم از ارائه‌ی یک DLC جدید شامل شخصیت Donkey Kong برای بازی Rabbids به مناسبت آغاز همکاری با نینتندو رونمایی شد. این محتوای جدید در تاریخ ۲۶ ژوئن یعنی حدود ۲ هفته دیگر عرضه خواهد گردید.

عنوان بعدی معرفی شده در کنفرانس خبری یوبیسافت بازی جدید Skulls and Bones بود که داستان آن تماماً در مورد دزدان دریایی و نبردهای سنگین کشتی‌های قرن ۱۷ با ده‌ها توپ بر روی عرشه‌ها است. به گونه‌ای می‌توان این بازی را نسخه‌ی صرفا دریایی از عنوان معروف Assassin’s Creed Black Flag دانست که دارای ویژگی‌های متعددی چون شخصی‌سازی کشتی‌ها، قابلیت‌های نبرد مختلف از جمله توپ‌های ضد بادبان و غیره دانست. حتی در حالت بازی چند نفره نیز امکان خیانت به دوستان و متحدین وجود خواهد داشت.

سپس بازیگر دوست‌داشتنی نقش فرودو بگینز در ارباب حلقه‌ها یعنی Elijah Wood در مراسم حاضر شد تا خبر همکاری استودیوی بازی‌سازی تحت مالکیت خود به نام SpectreVision با یوبیسافت برای ساخت یک بازی ترسناک هیجانی به نام Transference را بدهد. این بازی در مورد نفوذ به ذهن دیگران و کنترل آن‌ها خواهد بود. اطلاعات دیگری در مورد این عنوان توضیح داده نشد و تنها زمان عرضه‌ی آن پاییز سال جاری اعلام گردید.

بازی بعدی معرفی شده توسط یوبیسافت عنوان Starlink Battle for Atlas نام داشت که یک بازی تیراندازی کارتونی با محیط تخیلی و مربوط به آینده است. این بازی همچنین برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد گردید و نکته مهم این رونمایی حضور شخصیت Starfox در نسخه‌ی نینتندو این بازی است که برای حاضران بسیار جالب بود.

در ادامه‌ی مراسم، خبری که گیمر‌ها را بسیار به وجد آورد عرضه یک بسته‌ی الحاقی جدید برای بازی For Honor به نام Marching Fire بود که یک نژاد جدید سربازان چینی به نام Dynasty Warriors را به آن اضافه می‌کند. همچنین یک حالت مولتی‌پلیر ۴v4 جدید با نام Breach نیز برای این بازی معرفی شد. یوبیسافت در این مراسم اعلام کرد که از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ ژوئن یعنی هفته‌ای که در آن هستیم بازی For Honor به صورت رایگان قابل دانلود و بازی خواهد بود و کسانی که در این مدت بازی را دانلود کنند می‌توانند آن را برای همیشه داشته باشند.

پس از آن نیز یک تریلر جدید برای بازی Crew 2 بدون اطلاعات اضافه‌ای نمایش داده شد و یوبیسافت تنها اعلام کرد که نسخه‌ی بتای این بازی از تاریخ ۲۱ ژوئن ( ده روز دیگر) برای PC و کنسول‌های PS4 و Xbox One منتشر خواهد گردید. امکان دانلود پیش از انتشار نسخه بتا نیز برای کاربران وجود خواهد داشت.

بالاخره پس از انتظار فراوان، در پایان مراسم نوبت به معرفی عنوان بعدی سری Assassin’s Creed یعنی Odyssey رسید. در تریلر رسمی نمایش داده شده برای این بازی در کنار مشاهده‌ی جهان وسیع آن با گرافیک سینمایی زیبا، برخی اطلاعات در مورد داستان بازی نیز معلوم گردیدند. شما در این بازی امکان انتخاب از بین دو کاراکتر زن و مرد به نام‌های Kassandra و Alexios را خواهید داشت که از نوادگان پادشاه افسانه‌ای اسپارتا یعنی لئونیداس هستند. البته زن یا مرد بودن شخصیت بر روی گیم‌پلی و داستان بازی تاثیر نخواهد داشت. شما در کودکی از خانه طرد شده اید و اکنون یک مزدور ولگرد هستید که از کودکی نیزه‌ی شکسته ی لئونیداس را به یادگار دارد. این نیزه در ادامه‌ی بازی قابلیت‌های نبرد ماورایی ویژه را در اختیار شخصیت اصلی خواهد گذاشت.

در ادامه نیز یک تریلر دیگر از گیم‌پلی بازی به نمایش گذاشته شد که شباهت زیادی به محیط بازی  Witcher 3 داشت. البته این موضوع را باید به فال نیک گرفت که خبر از گرافیک و گیم‌پلی خوب و موسیقی متن عالی همانند ویچر ۳ می‌دهد. این بازی در تاریخ  ۵ اکتبر (۱۳ مهر) بر رویPC، PS4 و Xbox One عرضه خواهد گردید.

این تمام اتفاقاتی بود که در کنفرانس خبری یوبیسافت رخ داد و به صورت خلاصه در این مطلب گفته‌شد. تنها دو کنفرانس خبری مهم دیگر از نمایشگاه E3 2018 یعنی مراسم بازی‌های PlaySation و مراسم Nintendo باقی مانده است که در ساعات آینده اخبار آن‌ها پوشش داده خواهند شد.