به گزارش پایگاه خبری ربیع،سال گذشته در نمایشگاه E3 شاهد رونمایی بازی BioWare Anthem بودیم؛ اما به دلیل تعویق تاریخ انتشار از سوی کمپانی EA، در نمایشگاه E3 امسال نیز شاهد آن بودیم. در نمایشگاه امسال تریلرهای جدید، کاراکترهای جدید، ویژگی‌های جدید و تاریخ انتشار بازی اعلام شدند.

با گذر زمان و داشتن وقت بیشتر برای توسعه این بازی، اکنون BioWare Anthem تجربه‌ای خاص و منحصر به فرد خواهد بود. کارکترهای جدید که هرکدام دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های خاص خود هستند، جهانی پویا، شرایط آب و هوایی متغیر و حتی طوفان‌های متغیر و متفاوت از جمله ویژگی‌های این بازی هستند.

این بازی همانند بازی Destiny یک بازی شوتر رقابتی با پایبندی بسیار زیاد به المان های RPGاست. در BioWare Anthem خبری از لوت‌باکس‌های درون بازی نیست و با پول نمی‌توان چیزی را درون بازی ارتقا داد. اما این به معنی عدم امکان خرید‌های درون برنامه‌ای نیست و علاقه‌مندان قادر خواهند بود تا برای کاراکتر‌های مورد علاقه خود پک‌های آیتم خریداری کنند. البته این آیتم‌ها صرفاً ظاهر کاراکتر را تغییر خواهند داد و  تغییری در توانایی یا قابلیت‌های آن‌ها ایجاد نخواهند کرد.

این بازی در تاریخ ۳ اسفند امسال برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد.