به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دیدار با حجت‌الاسلام موسوی؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس، ضمن بررسی شرایط موقوفه‌های سلامت فارس، بر توسعه همکاری‌ها و افزایش سطح تعامل دو سازمان در راستای کمک به ارتقای سلامت مردم تأکید کرد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از مراکز درمانی و خدماتی استان فارس که پیشینه‌ ارزشمندی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی دارد از موقوفه‌های سلامت محسوب می‌شود، این جایگاه را الگویی مناسب در کشور دانست و افزود: امید است بتوانیم با توسعه همکاری‌ها، گام‌های موثرتری در امر خدمت‌رسانی به مردم در امر مهم سلامت برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از احیای موزه و ساماندهی مقبره‌ مرحوم محمد نمازی خبر داد و گفت: مرحوم نمازی واقف بزرگترین بیمارستان پیوند کبد و کلیه در کشور و خاورمیانه است و باز‌سازی و احیای موزه و مقبره مرحوم نمازی از برنامه‌های مد نظر این دانشگاه است که با مشارکت سازمان اوقاف اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه فارس نیز مشارکت در امر وقف را وظیفه‌ای انسانی و موجب افتخار دانست و خواستار تداوم و تقویت همکاری‌ها شد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی با تاکید بر لزوم توسعه ارائه خدمت به بیماران مبتلا به سرطان، موضوع ساخت بیمارستان سرطان جنوب بر پایه وقف مشارکتی را یادآور شد.

انتهای پیام/