به گزارش پایگاه خبری ربیع، شورای اداری شهرستان لنجان با حضور نماینده مجلس لنجان و روسای سایر ادارات به میزبانی فرمانداری این شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

مهدی صفرخانلو فرماندار لنجان گفت: ما باید شرایط کشور را درک کنیم و بدانیم که دشمن دنبال چه چیزی است، اگر به عنوان مسئول شرایط را درک نکنیم بازی را باخته ایم.

فرماندار لنجان افزود: مقام معظم رهبری( مدظله العالی) یکی از راه های بصیرت را دشمن شناسی دانسته اند و به ولایت و مهدویت تاکید دارند.

وی ادامه داد: دشمن فرهنگ ما را مورد حمله قرار داده است و ظریف عمل می کند و بر معیشت مردم دست گذاشته است، پس ماهم بر معیشت مردم دست بگذاریم و وقت بیشتری را به آن اختصاص دهیم و با سرمایه گذاری اشتغال ایجاد کنیم، پس اگر دشمن شناسی را به روز نکنیم دچار ریزش خواهیم شد.

صفرخانلو با اشاره به مشکلات شهرستان لنجان‌ گفت: با این همه مشکلات نمی توان کم مسئولیتی کرد، همچنین شهرستان لنجان با اختلاف ۱۶هزار نفر بیکار از شهرستان‌با رتبه دوم، رتبه اول بیکاری در استان اصفهان است.
وی با اشاره به ۳۰پروژه بهره برداری نشده بالای ۱۰سال در این شهرستان بیان کرد: جهادی کار کنیم و برخوردهای سیاسی را کنار بگذاریم.
فرماندار لنجان در پایان‌ از مسئولان خواست، پروژه های نیمه تمام را در دستور کار قرار دهند و در مسائل سرمایه گذاری تغییر رویه دهند و بیشتر به سمت آن در حرکت باشد، چراکه با وحدت و همدلی هدف همه ی ما که آن هم برطرف کردن مشکلات مردم است، حل خواهد شد.
انتهای پیام/