به گزارش پایگاه خبری ربیع، جلسه برنامه ریزی برای مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره)، راهپیمایی روز جهانی قدس و برگزاری جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی با حضور بخشدار مرکزی لنجان، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنجان، مسئولان شهر و شهرستان و با حضور خبرنگاران در محل فرمانداری برگزار شد.

ناصر حسینی منجزی بخشدار مرکزی لنجان گفت: از اول انقلاب شاهد جنگ هشت سال دفاع مقدس، انواع تحریم های سیاسی و اقتصادی، ترور شخصیت ها، راه اندازی آشوب، پروژه نفوذ و اخیرا خروج از برجام که معاهده ای بین المللی است، بوده ایم.

وی افزود: دشمن از راه های مختلف تمام تلاش خود را برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و همچنان ادامه می دهد اما ملت ایران با وحدت در مقابل آنان ایستاده است.

بخشدار مرکزی لنجان افزود: در برجام به دنیا ثابت کردیم که اهل منطق و گفتگو هستیم و با خروج آمریکا از برجام حقانیت ما ثابت شد.

وی گفت: رییس جمهور آمریکا بداند ملت ایران با استعانت به خداوند و رهنمود های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در برابر این یاوه گویی ها می ایستد.

حسینی منجزی با بیان برنامه ریزی برای مراسم سالگرد امام راحل(ره)، راهپیمایی روز قدس و جشن باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب جمهوری اسلامی ایران گفت: تقوا در عمل مبلغ، قاطعیت در تبلیغ و توکل بر خداوند از ارکان مهم پیام رسان های الهی هستند.

وی ادامه داد: در دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،ایشان تاکید کردند«تبلیغ زمانی تاثیر گذار است که همراه با صداقت، حفظ امانت و توام با تزریق امید باشد».

وی با بیان شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛افتخار به گذشته وامید به آینده است، اضافه کرد: این جلسه به منظور آمادگی تمامی ارگان ها و سازمان ها برای برگزاری هرچه بهتر این سه مناسبت مهم تشکیل شده است.

حسینی منجزی افزود:هم اکنون جشن های انقلابی در فرمانداری لنجان کلید خورد.

در پایان جلسه مسئولان نقطه نظرات خود را در خصوص هر چه بهتر برگزار شدن مراسم ها بیان کردند.

انتهای پیام/