به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، در آستانه «روز روابط عمومی» ستارگان روابط عمومی ایران در سال ۱۳۹۶ معرفی می‌شوند.

هوشمند سفیدی _ دبیرکل خانه روابط عمومی ایران و دبیر جشنواره ستارگان روابط عمومی _ با اعلام این خبر گفت: در این رویداد ۲۵ ستاره ارتباطی و روابط عمومی در بخش‌های ستاره ارتباطی دولت، ستاره خدمت، ستاره شایستگی، ستاره پیشکسوت روابط عمومی، ستاره آموزشی روابط عمومی، ستاره زرین ارتباطی و ستاره ملی و طلایی روابط عمومی برگزیده می‌شوند.

سفیدی با بیان اینکه در کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های این رویداد بر اهمیت شناخت علمی و دقیق و سامان بخشی و خدمت به افکار عمومی تأکید خواهد شد، افزود: امروزه با قدرت‌یابی بیشتر افکار عمومی در اثر رشد و استفاده از فناوری‌های ارتباطی و در نهایت پیچیدگی‌ آن، لازم است روابط عمومی‌ها که مسئولیت کار با افکار عمومی را دارند، از توانمندی دانش، بینش و مهارت‌های بیشتری در این خصوص بهره‌مند شوند.

او خاطر نشان کرد: ظرفیت فعلی روابط عمومی فاقد چنین وضعیتی است و این مبین ضعف اساسی در شناخت خواسته‌های افکار عمومی و سپس تعامل با آن و امکان انتقال به مدیران ارشد است. این وضعیت به ایراد و اشکال اساسی در ارائه خواسته‌های مسئولان به مردم و مردم به مسئولان شده و بستر رشد نارضایتی عمومی خواهد شد.

دبیرکل خانه روابط عمومی ایران افکار عمومی را صدای مردم توصیف کرد و گفت: دریافت صدای مردم، محتاج گوش‌های شنواست و این در گرو کاربرد شیوه‌های علمی و جدید نظرسنجی از جمله در فضای مجازی است.

 پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت‌ ماه) در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد روابط عمومی برگزار می‌شود.