به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمد ثابت‌راد (نوازنده تار و سرپرست گروه)، حمید زارعی (تمبک)، حبیب احمدی (سنتور)، سیامک اختری (ویولن)، حسین شیریان (بم تار)، به همراه نوازنده مهمان استاد مهران مهتدی (ویولن) از دیگر اعضای این گروه هستند. ضمن اینکه خواننده گروه، نوازندگی ساز عود را نیز بر عهده خواهد داشت.

نوین خوش‌نوا (متولد ۱۳۵۰ همدان) از کودکی آوازهایی را زمزمه می‌کرد و از نوجوانی به طور جدی به خوانندگی موسیقی ایرانی علاقه‌مند شد. او سال ۱۳۶۹ اخذ درجه ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران نایل آمد و از سال ۱۳۷۱ به مدت چهار سال نزد محسن کرامتی شیوه آوازی حسین طاهرزاده را آموخت. او جوانترین مدرس آواز به روش طاهرزاده در بدو تاسیس انجمن موسیقی همدان بوده و تا کنون کنسرت‌هایی در داخل و خارج داشته است. ضبط اثر یار رمیده با نوازندگان ارکستر ملی به رهبری حسین زندی در سال ۱۳۹۳ از جمله آثار این خواننده است.

در این نشست که به میزبانی کانون موسیقی ارسباران شکل گرفته، همچنین بخش‌های دیگری نیز تدارک دیده شده است. فرهنگسرای ارسباران در خیابان جلفا (ارسباران) واقع در ضلع شمال غربی پل سیدخندان واقع شده و حضور تمامی علاقه‌مندان در سلسله نشست‌های آیین آواز، رایگان و آزاد خواهد بود.

انتهای پیام/