به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده؛ مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف دینی با بهره‌گیری از ظرفیت مبلغان است تصریح کرد: به منظور ارتقاء سطح کارآمدی مبلغین اعزامی طرح ضیافت الهی، در این دوره آموزشی حضور می‌یابند و پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار و ۲۰۰ مُبلغ پنجشنبه و جمعه بیستم و بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه در شهر قم از مباحث این دوره بهره‌مند شوند.

وی ارتقاء سطح کیفی تبلیغ دینی را یکی از وظایف‌ اداره کل اعزام مُبلغ دانست و گفت: در این راستا دوره‌های آموزشی به‌صورت مستمر برای مُبلغان برگزار می‌شود تا بتوانند اثرگذاری کافی را داشته باشند.

مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف تاکید کرد: مُبلغان باید با حضور خود در مناطق مختلف منشاء اثر باشند و دچار یکنواختی نشوند بلکه به مسائل روز و شُبهات مردم نیز توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی حجت‌الاسلام قرائتی درباره اهمیت تفسیر قرآن در ماه مبارک رمضان، حجت‌الاسلام ماندگاری درخصوص سوژه‌های سخن برای مُبلغین، حجت‎الاسلام شرفخانی درباره موقوفات امیرالمؤمنین(ع)، حجت‌الاسلام فلاح‌زاده درباره احکام دین و حجت‌الاسلام رفیعی مطالب متنوعی را برای مبلغین اعزامی مطرح می‌کنند.

طرح ضیافت الهی همانند سال‌های قبل با شروع ماه مبارک رمضان در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود؛ در این طرح مُبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه در این اماکن متبرکه حضور می‌یابند؛ دوره آموزشی این مُبلغان پنجشنبه و جمعه بیستم و بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه در مجتمع امامزاده شاه سیدعلی(ع) قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/