به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی جدید Zenfone MAX Pro M1 تا چند روز دیگر به بازار معرفی خواهد شد اما برخی مشخصات این گوشی روز گذشته فاش شده‌است. یکی از مهم‌ترین مشخصاتی که برای این گوشی به چشم می‌خورد باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت آن است.

طبق این مشخصات چیپست این گوشی، Snapdragon 636 خواهد بود که گزینه‌ی ایده‌آلی نیست. در حال حاضر چیپست Snapdragon 660 نیز در بازار وجود دارد که دارای قدرت بیشتری است و می‌توانست از آن استفاده شود. همان‌طور که گفته‌شد در این گوشی از باتری با ظرفیت بسیار بالای ۵,۰۰۰mAh استفاده شده است اما با توجه به اینکه ظرفیت باتری به تنهایی عمر آن را تعیین نمی‌کند، طبق دیگر مشخصات این گوشی می‌توان گفت در بهترین حالت احتمالاً تا یک و نیم روز دوام داشته باشد.

در مشخصات افشا شده که به زبان اندونزیایی است وجود دوربین دوگانه و دوربین سلفی با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی نیز در این گوشی به چشم می‌خورد.

Zenfone Max Pro همچنین دارای ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۶ گیگابایت رم خواهد بود. البته در این قسمت از مشخصات از عبارت Up to استفاده شده است که نشان می‌دهد احتمالاً این گوشی دارای نسخه ای با رم ۳ یا ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی کمتر نیز خواهد بود.

همانند نسخه‌ی قبلی خود یعنی Zenfone Max Plus M1، این گوشی جدید ایسوس نیز از سیستم تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت بهره خواهد برد. از آنجایی که در مشخصات افشا شده وجود رابط کاربری ایسوس ذکر نشده است، شانس این وجود دارد سیستم‌عامل این گوشی اندروید خالص Android One باشد.

در حال حاضر قیمت این گوشی مشخص نشده است اما با توجه به عرضه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی جدید از شیائومی و موتورولا، ایسوس برای رقابت لازم است که قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته باشد. Asus Zenfone Max Pro M1 در تاریخ ۲۳ آوریل در کشور هند به بازار عرضه خواهد شد.