به گزارش پایگاه خبری ربیع، جلسه کارگروه فرهنگی شهرستان به ریاست مهدی صفرخانلو فرماندار و با حضور دیگر اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

مهدی صفر خانلو فرماندار شهرستان لنجان در این جلسه گفت: هدف از برگزاری این کارگروه‌ها یافتن راهی برای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی است، وی بیان کرد: باید در این جلسات اولویت ‌بندی مباحث انجام شود تا خروجی خوبی داشته باشد .

فرماندار لنجان در ادامه این جلسه ضمن تاکید بر فعال شدن کمیته های فرهنگی در شهرستان اضافه کرد: بحث های فرهنگی را به جدیت دنبال می کنیم زیرا نگاه ویژه به مباحث فرهنگی می تواند بسیاری از معضلات اجتماعی را برطرف کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: ظرفیت مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی در این شهرستان وجود دارد که با قرار دادن در کنار هم و ساماندهی مناسب می توان به نتیجه مطلوبی رسید .

صفر خانلو با اشاره به اهمیت موضوعات فرهنگی در شهرستان بیان کرد : کلیه مدیران و روسای دستگاه های اجرایی موظفند شخصا در جلسات حضور پیدا کرده و موارد مربوطه را پیگیری کنند.

وی افزود: باید در شهرستان جریان مهدویت را قوی و به دنبال آن در آموزش و پرورش و ادارات دیگر زمینه سازی و گام های مفیدی برای این مهم برداشته شود .

مهدی صفرخانلو با بیان اینکه ادارات شهرستان در مصرف کالاهای ایرانی پیشتاز باشند گفت: دستگاههای متولی و تأثیرگذار و خانواده ها در حوزه فرهنگ به نحوی فرهنگ سازی کنند تا در نهایت در تحقق شعار سال سربلند باشیم و اجازه سلطه اقتصادی را به بیگانگان ندهیم.

فرماندار در ادامه این جلسه از راه اندازی گروه مشاوران جوان در این شهرستان خبر داد و افزود: با حمایت از جوانان، می توان زمینه رشد و شکوفایی و اشتغال را با بهره گیری از پتانسیل های موجود در شهرستان فراهم نمود.

انتهای خبر/