به گزارش پایگاه خبری ربیع،به گفته دانیل اک، مدیرعامل اسپاتیفای در تلاش است تا خدمات خود را به بازار هند نیز عرضه کند. اک در کنفرانس خبری اکونومیک تایمز این خبر را اعلام کرد، هرچند که زمانبندی دقیقی برای ان بیان نکرد.

مدیر اسپاتیفای بیان کرد که ما در حال کار بر روی راه اندازی سرویسمان در بازارهای بزرگ دنیا هستیم که شامل مواردی هند، روسیه و آفریقا است که دارای فرهنگ موسیقی غنی هستند، خصوصا قاره افریقا که بیش از یک میلیارد نفر جمعیت دارد و فستیوالهای موسیقی زیادی در سراسر این کشور برگزار میشود. هند نیز در بالای لیست این کشورها قرار دارد که نشان از اولویت این کشور برای اسپاتیفای دارد.

اسپاتیفای در ماه های اخیر در مورد اجاره فضای اداری در بمبئی در ماه فوریه اقدامات زیادی را انجام داده بود. این شرکت همچنین مدیر بیزینس قبلی گوگل را به عنوان رئیس بخش عملیات خود در هند منصوب کرد.

 این شرکت اعلام کرده است که ۳۰۸ کارمند ان در پایان سال ۲۰۱۷ در ۲۰ بازار گسترش خواهد یافت، اما مشخص نیست که چه تعداد از آنها در هند خواهند بود.

 این سرویس اخیرا در اسرائیل، رومانی، ویتنام و آفریقای جنوبی نیز شروع به کار کرده است و در اینده ای نزدیک به دیگر نقاط دنیا نیز خواهد رسید.