به گزارش پایگاه خبری ربیع،  علی رحمانی در سومین کارگروه کمیسیون امور بانوان و خانواده تیران و کرون، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن، اظهار کرد: ایام میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام و هفته بزرگداشت مقام زن فرصت مغتنمی برای بررسی ویژه سیره و روش زندگی ائمه اطهار علیه السلام و دخت نبی اکرم صلی الله علیه و آله است.

فرماندار تیران و کرون الگوگیری از حضرت زهرا سلام الله علیها را امری ضروری دانست و گفت: این حضرت بزرگ بانوی مذهب شیعه در کل جهان هستند و ایام میلاد ایشان باید با برگزاری برنامه های با شکوه و در خور شانی گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های متنوع و ابتکاری در این ایام ویژه بانوان در تیران و کرون، تصریح کرد: بانوان شهرستان تیران و کرون دارای توانمندی های بسیاری هستند که در این هفته می توان آن ها را به مردم معرفی کرده و زمینه پیشرفت و انگیزه بیشتر را فراهم کرد.

رحمانی خواستار همکاری شهرداری، دهیاری، شوراهای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان برای برگزاری این برنامه ها شد و افزود: ایجاد شور و نشاط در دختران جوان و تشویق زوج ها و نوعروسان به برکت این میلاد خجسته به همراه برگزاری کارگاه های آموزشی خانواده تاثیر بسزایی در روحیه و سبک زندگی آن ها خواهد داشت.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه گرامیداشت شعائر اسلامی موجب تاثیرگذاری و آگاهی بخشی نسل جوان و نوجوان خواهد شد، خاطرنشان کرد: آذین بندی شهر و روستاها و برگزاری مراسم های جشن و نورافشانی خاطره خوبی را در ذهن نسل جدید ایجاد کرده و قطعا در تربیت آن ها موثر خواهد بود.

وی یادآور شد: برگزاری دوره های آموزشی پیرامون خانواده برای بانوان آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را کاهش خواهد داد که اعضای کمیسیون امور بانوان و خانواده باید فعالیت های چشمگیری را در این زمینه انجام دهند.

رحمانی ضمن هشدار نسبت به فعالیت صندوق های قرض الحسنه غیر مجاز، گفت: صندوق های قرض الحسنه باید با مجوز و تحت نظارت مسئولان فعالیت داشته باشند تا سوء استفاده ای از اموال مردم صورت نگیرد.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: بانوان متقاضی دریافت وام برای اشتغال می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام/۲۰۷